Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithO schreef:Dankjewel!Wauw Puera, jij hebt precies de stijl die ik zoek! (Al wil ik geen grepen in het midden op kastjes.)
Waar komt deze keuken en de tegels vandaan?
Puera schreef:JudithO schreef:Dankjewel!Wauw Puera, jij hebt precies de stijl die ik zoek! (Al wil ik geen grepen in het midden op kastjes.)
Waar komt deze keuken en de tegels vandaan?
Een stukkie rijden, denk ik.De keuken is van Primo Keukens en de tegels komen bij Tegelwalhalla Vlagsma uit Bolsward vandaan. Ze komen uit een bepaalde fabriek, kan alleen zo snel niet vinden welke.
Suzanne F. schreef:Ik vind ook de aanbouw een goed idee, maar die hype van die eilanden snap ik ook niet. Zo zonde van die mooie ruimte die je nu krijgt. Prachtige ruimte, grote schuifpui, veel licht. En dan zet je er zo’n groot lomp blok neer. Ik zou er nooit voor kiezen. Gewoon mooie hoekkeuken maken en die deur links maken.
Melia schreef:Leuk Tsplendid! Deze afzuigkap gaat ook nog wel, vind ik persoonlijk mooier dan zo'n 'televisie' model.
Wij hebben ook een nieuwe keuken uitgezocht. Met 8 weken kan hij al worden geplaatst, maar dat is voor ons nog iets te snel.
Mijn man gaat zelf alle stroom, perilex aansluiting en leidingen frezen en water aanpassen. Ook moeten we nog een deur dichtmetselen en een nieuw plafond plaatsen dus voor die tijd nog genoeg te doen. En natuurlijk de stukadoor waar we afhankelijk van zijn en de droogtijd. Daarna nog sauzen en dan pas kan de keuken erin.
Voor ons houtlook met donkergrijs blad. Inclusief Bora kookplaat met geïntegreerde afzuiging. Ben heel benieuwd hoe dat bevalt!
Eindelijk een keuken naar onze wens, want de huidige is nog van de vorige bewoners.