Relaxed schreef:80K gezakt? Hoeveel heb je er dan wel niet inzitten?
Niet erg vinden om kwijt te raken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:80K gezakt? Hoeveel heb je er dan wel niet inzitten?
PeerAppel schreef:Texnex, wat een gaaf spaardoel! En leuk dat dat zo goed gaat.Maak het de belastingaangifte nou heel erg ingewikkeld, of valt dat mee?
c_alsemgeest schreef:Zo lang je het gewoon netjes op geeft in je box 3 is er geen probleem.
Suzanne F. schreef:Dan zorg je dat je 1 januari niks aan crypto hebt staan? Maar goed, met zulke bedragen als hierboven is dat niet meer te omzeilen. Dat zijn bedragen die ik nooit zal kunnen hebben, sowieso niet en zeker niet in crypto. Tenzij ik in 2018 meer had durven inzetten op btc. Maar goed, daar hebben we nu niks meer aan.
c_alsemgeest schreef:Suzanne F. schreef:Dan zorg je dat je 1 januari niks aan crypto hebt staan? Maar goed, met zulke bedragen als hierboven is dat niet meer te omzeilen. Dat zijn bedragen die ik nooit zal kunnen hebben, sowieso niet en zeker niet in crypto. Tenzij ik in 2018 meer had durven inzetten op btc. Maar goed, daar hebben we nu niks meer aan.
En waar ga je dat laten?
En daar buiten, ik neem aan dat je ooit wil uitcashen je hebt het niet alleen om naar te kijken toch?
En alles wat je casht wordt linksom of rechtsom ook traceerbaar zeker als het om bedragen boven de 30k gaat...
Dus dan liever eerlijk opgeven, kan je ook nooit gedoe krijgen.
Maar ik denk ook dat wij er iets anders naar kijken. Voor mijn man is het natuurlijk gewoon werk, en over je inkomsten als bedrijf betaal je ook belasting dus dan voelt het denk ik al anders.
Suzanne F. schreef:Dan zorg je dat je 1 januari niks aan crypto hebt staan? Maar goed, met zulke bedragen als hierboven is dat niet meer te omzeilen. Dat zijn bedragen die ik nooit zal kunnen hebben, sowieso niet en zeker niet in crypto. Tenzij ik in 2018 meer had durven inzetten op btc. Maar goed, daar hebben we nu niks meer aan.
Yonker schreef:Suzanne F. schreef:Dan zorg je dat je 1 januari niks aan crypto hebt staan? Maar goed, met zulke bedragen als hierboven is dat niet meer te omzeilen. Dat zijn bedragen die ik nooit zal kunnen hebben, sowieso niet en zeker niet in crypto. Tenzij ik in 2018 meer had durven inzetten op btc. Maar goed, daar hebben we nu niks meer aan.
En dan naar je bankrekening zeker? Waar denkt je dat, dat bedrag onder valt? Net zo goed box 3 vermogen