Oh, eindelijk wind en lagere temperaturen . Stond ik net buiten in de wind naar de wolken te kijken (stiekem hopend op een buitje) komt er een buurtje langsfietsen. 'Zoek je iets?'. 'Ja, verkoeling'. Ziet er nog niet uit dat het hier in Lelystad snel zal gaan weren, helaas. Maar wie weet...
Nicje87
Geplaatst: 02-07-15 18:17
Whaha volgens die site ben ik nu in West-Knollendam (hoe toepasselijk). Alleen ben ik nu bij Schiphol
Wind is gelukkig gedraait naar Noord-West goddelijk koel windje. Op RTL 4 zeggen ze net dat er aankomende nacht vanuit het Zuid-Westen gaat regen en dat trekt over het land heen naar het Noorden.
moyra
Geplaatst: 02-07-15 18:33
gohya schreef:
Wind is gelukkig gedraait naar Noord-West goddelijk koel windje. Op RTL 4 zeggen ze net dat er aankomende nacht vanuit het Zuid-Westen gaat regen en dat trekt over het land heen naar het Noorden.
Waar mag ik tekenen voor regen vannacht ? Als het vanavond maar droog en aangenaam blijft
Aan de kust is het al vanaf ongeveer 4 uur bewolkt en fijne temperatuur! Heb daarvoor drie uur op terras in de zon gezeten en ook dat was niet te heet! Valt vandaag hier dus erg mee! Morgen helaas weer aan t werk.
Jaaa hier hetzelfde Sjors.Heerlijk zeg die verkoeling.
moyra
Geplaatst: 02-07-15 20:02
Hier ziet de lucht er aardig dreigend uit.
Mijn paardje blijft gewoon lekker buiten,onweer of geen onweer. Ze heeft sinds een jaar weer de vrijheid en die ontneem ik haar niet meer. In het begin vond ik het wel eng met onweer ivm een ijzeren plaat in haar been maar in stal kan het net zo goed inslaan en dan verbrand ze, als je het mij vraagt een Veel angstigere dood dan in een keer weg te zijn... Al hoop ik het natuurlijk met heel mijn hart nooit mee te maken.