Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mirjamsel schreef:Vlakbij Vlaardingen Wieldopvolgens mij lijkt het erg op woningen van het Vlaardings geluk
JoycexLynn12 schreef:Ik hoor van veel mensen dat je nieuwbouw juist niet moet stucen ivm scheuren die kunnen komen met de jaren.
Ik heb zelf met mijn ouders ook nieuwbouw gewoond en die hebben het destijds ook laten stucen, nu na 13 jaar een paar lichte scheuren.
Mag ik vragen wat jullie ongeveer kwijt zijn voor het stucen en om welke oppervlakte dat gaat?
Wij zitten nog erg in twijfel...
Sammie schreef:Nee, dat lijkt mij niet.Renovlies is nog relatief nieuw op de markt, soort combi van vliesbehang en glasweefsel. Dun, maar toch eerst muren insmeren en behang erop.. Raufaser lijkt op de afbeeldingen veel dikker te zijn, alsof er soort houtvezel in zit?
Sonja89 schreef:Wij hebben glasweefselbehang en dat krijg
je er in ieder geval niet af zonder je muren te beschadigen. Nu is het bij ons ook vooral de bedoeling dat het erop blijft zitten, maar misschien zijn er mensen die dat niet handig vinden...
Mirjamsel schreef:Waar hebben jullie je muren mee voorbehandeld??? Zit wat te Googlen op voorstrijk, maar kom er nog niet uit..
Morgenochtend de voorschouw