Nena_ schreef:Weetje wat ik me afvraag, wat nou het aller goedkoopste action product is, en wat dat dan kost
Goeie vraag!

Weet iemand of ze bij de action een 32GB micro sd kaart hebben en hoe duur die is?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xConnie schreef:marlonFloris schreef:Tasjes krijg ik altijd gratis Volgens mij.
Klopt, je krijgt ze ook gratis mee. Maar ik heb er wel eens een gescand per ongeluk, toen zag ik dat ze een paar centen kosten eigenlijk.
tinkersjakie schreef:xConnie schreef:
Klopt, je krijgt ze ook gratis mee. Maar ik heb er wel eens een gescand per ongeluk, toen zag ik dat ze een paar centen kosten eigenlijk.
Daar zit toch helemaal geen code op??![]()
Oreopasta is er niet meer.
En geheugenkaartjes zijn er alleen in 16 gb .....dacht ik dat 16 is
tinkersjakie schreef:marlonFloris schreef:hee weet iemand waarom de nieuwe weekacties nu pas per ingang van woensdag gelden?
Jep dat weet ik, omdat einde van de week de meeste mensen boodschappen halen en dan vaak misgrijpen omdat vaak het niet meer geleverd wordt. Ook wordt er einde middag de reclame eruit gehaald omdat we tussen 5 en 6 uur de nieuwe reclame erin moeten zetten.
Dus vaak spullen op.
Dus om de mensen in te weekend ook genoeg te bieden is de beginpagina voor de aanbieding verplaatst.
tinkersjakie schreef:xConnie schreef:
Daar zit toch helemaal geen code op??![]()
Oreopasta is er niet meer.
En geheugenkaartjes zijn er alleen in 16 gb .....dacht ik dat 16 is
Thirza schreef:Redelijk vaste mee lezer hier, ik weet niet of het al gezegd is maar ik zag vandaag een thermometer met dieren. Ik heb er nu 1 met een aapje.
Wat ik er handig aan vind is dat je er een touwtje aan kunt knopen zodat je veilig een paard kan temperaturen.
Heb er maar even een foto van gemaakt
[ Afbeelding ]
yvonnedv schreef:Thirza schreef:Redelijk vaste mee lezer hier, ik weet niet of het al gezegd is maar ik zag vandaag een thermometer met dieren. Ik heb er nu 1 met een aapje.
Wat ik er handig aan vind is dat je er een touwtje aan kunt knopen zodat je veilig een paard kan temperaturen.
[ Afbeelding ]
GQMMS schreef:Thirza schreef:Redelijk vaste mee lezer hier, ik weet niet of het al gezegd is maar ik zag vandaag een thermometer met dieren. Ik heb er nu 1 met een aapje.
[ Afbeelding ]
Helemaal overheen gelezen bedankt! Dan kan ik hem gaan gebruiken .