poosje terug een nieuwe batterij ontvangen, toestel werkte weer prima.
Vandaag na mijn examen(waarbij mijn telefoon uit moest) telefoon weer opgestart. wil ik een berichtje sturen, valt hij ineens uit. Dus ik denk dan start ik hem opnieuw op krijg ik groen/blauw beeld. en nu doet hij het helemaal niet meer. alleen het ledlampje en de lichtjes onderin naast de home knop.
Ik vind dat de batterij sneller leeg gaat sinds de laatste update. Lijkt wel alsof hij meer processen op de achtergrond uitvoert dan voorheen, terwijl ik het synchroniseren van apps op de achtergrond eigenlijk heb uitstaan. Als ik kijk bij het RAM-geheugen heeft hij meer actieve processen gaande dan voor de update.. Jammer dit..
Ik kan juist langer met de batterij doen sinds de laatste update. Was gisteravond vergeten mijn telefoon in de lader te doen en om 7 uur vanmorgen stond ie nog op 52%. Voor de update stond ie vaak 's avonds rond 20.00 uur al onder de 50%.
Hmmm.. Ik twijfel over die task killers. Het is echt zo bizar, inderdaad sinds die laatste update gaat mijn batterij razendsnel leeg. Ik heb hem vandaag echt weinig gebruikt (vanmorgen intensief gebruikt en daarna alleen wat wezen appen) en hij staat nu op nog maar 10%..