Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EllaBellaah schreef:Ik heb vandaag ook even de action onveilig gemaakt
Hier mijn lijstje:
* set van 2 bewaarbakjes voor m'n paardenvoer op de dagen dat ik niet kan.
* thermolegging, ik ben heeel benieuwd of hij goed werkt!
* handschoenen
* 3-pack sokken
* body scrub
* body butter
* Instand noodles, hmmm ze staan nu af te koelen
* 3pack bros
* en een oogschaduw paletje met 3 bruintinten, ben benieuwd wat voor kwaliteit het heeft.
Schade: €13.57
Ik vond het alleen wel jammer dat er gewoon nergens meer een leuke theedoos te vinden is die niet van plastic is...
Davinia_ schreef:http://www.action.nl/products/view/id/8 ... telistid/1
Ik ga straks gelijk langs, zoek zulke al eeuwen
hinkewal schreef:Even een vraagjeIk wil voor een geboorte een kaars maken met een foto erop. Nu heeft action kaarsen te koop. Zijn dit een beetje goede kwaliteit kaarsen (branden ze een beetje)
FuGeLiCu schreef:Weet iemand of de action ook van die bloemen hebben die je op spiegels (of iets anders) kunt plakken?
Puera schreef:FuGeLiCu, bedoel je iets van raamstickers? Op de afdeling speelgoed ligt wel zoiets maar weet niet of 't specifiek bloemen zijn.
FuGeLiCu schreef:FuGeLiCu schreef:Weet iemand of de action ook van die bloemen hebben die je op spiegels (of iets anders) kunt plakken?Puera schreef:FuGeLiCu, bedoel je iets van raamstickers? Op de afdeling speelgoed ligt wel zoiets maar weet niet of 't specifiek bloemen zijn.
Nee sorry, zal iets duidelijker zijn, bedoel van die nepbloemen zegmaar die alleen de bloem hebben, zonder steel en onder de bloemknop dan een plakker of zuignap waarmee ze op de spiegel blijven plakken.
Jolien87 schreef:Ik heb vanmiddag een groot schildersdoek gekocht met de nodige spullen voor het schilderen.
Vanavond al druk bezig geweest om de schets op het doek te maken en uit te meten waar de verschillende delen van de zin moeten komen.
En zie hier het eerste resultaat:
[ Afbeelding ]
De achtergrond wordt paars en de lijnen van de bloemen worden zilver. De volgende tekst komt op het doek van linksboven naar rechtsonder:
Live well (linksboven)
Laugh often (midden)
Love much (rechtsonder)
lalachico schreef:Jolien87 schreef:Ik heb vanmiddag een groot schildersdoek gekocht met de nodige spullen voor het schilderen.
Vanavond al druk bezig geweest om de schets op het doek te maken en uit te meten waar de verschillende delen van de zin moeten komen.
En zie hier het eerste resultaat:
[ Afbeelding ]
De achtergrond wordt paars en de lijnen van de bloemen worden zilver. De volgende tekst komt op het doek van linksboven naar rechtsonder:
Live well (linksboven)
Laugh often (midden)
Love much (rechtsonder)
ben benieuwd als die af is