Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

de ene is heel ander materiaal, verpakking is exact hetzelfde. Maar mijn schoonvader heeft hem al hangen en dus ook al op maat geknipt
was voor mij even mijn knakmomentje 
Dit wordt onze eerste winter met onze heerlijke kachel
Is opeens begonnen en eigenlijk alleen 's avonds laat en 's ochtends vroeg 
) zijn niet goed voor een relatie

Maar dat kan nu dus niet meer. En vind dat gewoon echt zonde
Nicolle had me getipt (in het tuintopic)
Oh echt? Ik verbaas me hier echt van de brutaliteit van sommige schoonpapa's
. Denk dat als die van mij met zo'n geintje aan zou komen, hij daarna voorlopig even niet meer op visite hoeft te komen
. Gelukkig is die van mij heel lief en zal niks doen zonder te vragen. Laat hem maar lekker met de electradraadjes spelen
.
. Ik vind ze geweldig, maar dan voor de sier, zou zelf nooit in zo'n hokje willen slapen.
. Kentaro schreef:Manzano, ik vroeg het zojuist een collega. Hij vroeg als eerste of het om een oude meter ging.
Hij vermoedt dat ie het ook overdag doet, maar dat je het dan door omgevingsgeluiden minder hoort?!
Raadde aan contact met het energiebedrijf op te nemen.
Dat steigerhouten bed vind ik echt ontzettend gaaf!!![]()
Diesel, mijn vriendin had vroeger thuis een bedstee. Helaas geen foto van, maar ik was daar altijd zo jalours op![]()
sakkia, héél herkenbaar..... Verhuizen (en o.a. behangen) zijn niet goed voor een relatie
![]()
En dat van schoonvaders met eigen inititieven ook héél herkenbaar! Van de ene kant ben je zeker super blij met alles wat ze voor je doen, maar af en toe zou je willen dat ze thuis waren gebleven
Kennissen van mijn ouders woonden op een boerderij waar in de opkamer 2 bedstedes zaten
Heel knus
!