Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Af en toe voor mijn dochtertje wat nieuwe tijdschriften van de boekenhandel, maar dat is echt een uitzondering (bobo ofzo).
En we hebben geen gekke hypotheek. Er ging nog wel wat vanaf met de belastingteruggaaf, maar dan bleef het nog veel. Wij leven best ruim, maar ik moet het wel een beetje in de peiling houden. Anders smijten we het echt over de balk aan onzin (vooral buiten de deur eten en dagjes uit). Nu hebben we een stuk minder lasten, maar ik houd het nog steeds braaf bij. Geeft gewoon een goed gevoel om te zien waar alles aan op gaat, hoeveel je nog hebt etc. Ik ben wel een beetje een controlfreak wat dat aan gaat.

stef schreef:Ik heb KPN, heb geen kabel. Moet dus ook de vaste telefoonlijn houden voor mijn internet, terwijl ik de telefoon zelden gebruik

dus dat was weer een extra uitgave helaas.flicka schreef:Ik denk niet dat ik veel goedkoper kan. Iedereen zal rond basis rond 50 euro zitten. Digitaal is zo'n beetje de norm, en basis internet en een telefoonaansluiting ook. Wisselen van provider geeft vaak alleen een hoop ellende en in euro's maakt het niet veel uit.

).
Ookal heeft m'n vader alweer wat nieuws gekocht.
manzano schreef:Nou ik doe over het uitzoeken van 20 paar sokken van mijn vriend max 5 minuten (en dat is dan echt lang).
Gewoon of allemaal verschillende sokken kopen, of juist dezelfde.
Vriendlief heeft van die sokken met monday - sunday. Die zijn ideaalEn heel veel effen zwarte. Maar als je daar aan de binnenkant in de bovenrand met een gekleurd stukje draad een kleurtje in naait heb je de paren zo bij elkaar.
Ben gelukkig ook nooit sokken kwijt....
Maar volgens mij gaan we lekker offtopic

) 

, scheelt me weer, fijn.