Vriendlief is volgende week jarig, en we gaan in augustus samenwonen! Maar weet echt niet wat ik moet kopen, heeft iemand een idee?
manzano
Geplaatst: 04-05-11 11:52
Riverdale is totaal niet mijn smaak, dus zou zoiets nooit kopen, maar op zich vind ik 200,- voor een écht mooie klok voor in de woonkamer oid niet eens zo duur......... Je kijkt er toch jaren lang tegen aan.......
Nou mijn paard staat bij mijn ouders, dus dit kost mij misschien wel een paar maanden mijn paard!!
Maar als je het geld er voor over hebt moet je het doen! Zelf heb ik niet zoveel over voor een klok, maar ik verander ook weer veel te snel met van alles in huis! Koop liever voor wat minder geld en dan wat vaker wat nieuws.. Al krijg ik dan weer gezeur van vriendlief: weer wat nieuws??
De klok van blackje is hier bij het TC in de aanbieding, € 34,95
avaluna
Geplaatst: 04-05-11 13:46
Oeh, erg mooie klok !
Zover zijn we nog niet, maar wij veranderen ook niet vaak de écht mooie en dure dingen en zou dat er dus echt wel voor over hebben. Nu op de boerderij wil ik het ook allemaal mooi tijdloos en op elkaar afgestemd hebben, sjiek met een boers tintje, zeg maar.
Ik ga zo eens kijken voor badkameracessoires, het badkamertje van onze dochter is (bijna) klaar.
avaluna
Geplaatst: 04-05-11 13:48
@Mriekie: dat is echt een gave kever, ben niet fan van miniatuurautootjes in mijn huis, maar die is echt leuk!
Die moderne klok is ook heel leuk, past niet bij ons, maar echt apart!
Mootje
Geplaatst: 04-05-11 13:49
Avaluna, heeft je dochter een eigen badkamer? Luxe hoor Hoe groot is die kever? Manzano, die klok is echt stylish, leuk!
Ik wil dus in mijn eigen huis nog wat aan de badkamer doen, maar aan de andere kant: als alles goed gaat wordt mijn huis eind dit jaar / begin volgend jaar toch verkocht...
Ik heb deze klok: Ik heb hem gekregen toen ik op mezelf ging, met fotootjes waar ik zelf op sta of die door mij zijn gemaakt. Die fotootjes zijn inmiddels aardig verkleurd, en ik wil er graag iets zwart-wits van maken omdat hij tegen een zwart-wit gestreepte wand hangt (horizontale strepen, klok hangt in een witte streep). Ik zoek alleen inspiratie over wat ik er in ga doen. Ik heb zitten denken aan zwart-wit foto's, maar ik heb al zo veel foto's in huis en weet eerlijk gezegd ook niet wat voor foto's ik er nog in moet doen. Ik heb ook zitten denken aan cijfers (1 t/m 12), maar weet niet of dat staat in die klok. Wat denken jullie, of heeft iemand nog andere leuke ideeën?
avaluna
Geplaatst: 04-05-11 14:13
@Mootje: ja , ze is ook nog eens pas zes jaar oud, hahaha. Wij hebben een boerderij gekocht en het oude oorspronkelijke gedeelte is op de eerste verdieping gelijk gebleven; twee ruime slaapkamers en een badkamer(tje). Daar hebben we een dakkapel in gemaakt en de badkamer opnieuw gemaakt. Verdieping wordt dus uitgebreid en dan wordt ons gedeelte met een ruime badkamer. Nu moet ze dus wel nog d'r badkamertje met ons delen, hoor. We hebben maar één pupke en die heeft straks dus geluk, ach ja, de ruimte is er en lijkt me zeker fijn als ze wat ouder is.
de kever komt bij deze winkel vandaan: www.kleinewinst.com volgens de website is hij: 50x24x24
die klok die manzano vind ik te modern maar wel erg gaaf!!
Inge, kan me voorstellen dat het lastig is om te bedenken wat je er in wilt. Zwart-wit is wel rustiger, in plaats van foto's kun je er ook ansichtkaarten in doen. (xenos heeft best leuke zwart-wit kaarten)