Vraagje.. ik en mijn moeder gaan wisselen van iphone. Maar hoe kan ik zorgen dat mijn emails niet meer op mijn oude telefoon komen... ik zie nergens staan uitloggen of emailadress verwijderen.
Ik moet de nieuwste iTunes versie downloaden om mijn iPhone te activeren, want ik heb nog de oude versie van 8.5 Ik probeerde eerst gewoon de nieuwe te downloaden, maar dat mislukte steeds. Toen maar iTunes helemaal verwijderd (met hulp van de Apple iTunes website). Daarna opnieuw geprobeerd iTunes te installeren, maar weer lukt het niet... Tussendoor opnieuw opstarten helpt echt niet... Iemand die weet wat ik verkeerd doe? Edit: ik krijg overigens deze foutmelding: http://img854.imageshack.us/img854/5686 ... ldingw.jpg
_Rianne_
Geplaatst: 17-10-11 21:48
Stardust5 schreef:
Aaaah helemaal goed bedankt! alleen als je emails blijven wel op de telefoon staan of niet?
als je de iphone helemaal leeg wilt maken, dus zoals je hem kocht, dan kan je hem "herstellen "' of "restoren" in itunes...
Ik heb de iPhone 3G maar heb een probleem. De push berichten van o.a. WhatsApp doen het niet. Zodra ik de app open komen alle berichten pas binnen. Iemand een idee voor een oplossing? Meer mensen die hier last van hebben?
Aaah nog meer mensen hier met problemen. Wordfeud werkt bij mij ook niet goed meer sinds de update IOS 5. En via Itunes krijg ik ook m'n muziek niet meer terug op m'n telefoon, zo irritant.
ook niet als je bij instellingen bij notifications kijkt of je de goeie wel aangevinkt hebt? je kan kiezen tussen niks, zo'n ding boven en zo'n ding op je scherm... ( weet even niet hoe het heet)
NogSteedsGek
Geplaatst: 18-10-11 23:09
Heb berichtgeving aanstaan en bij whatsapp geluid melding en badges aan staan... Bij facbook MSN twitter whatsapp en wordfeud. En krijg bij geen van allen een melding, alleen bij sms.
Okee, ik heb even voor je opgezocht, bij de 5-versie staat niet dat die ook op de 3GS kan. Ik heb al mijn meldingen altijd uit staan, zal ze eens aanzetten en kijken of ik wel meldingen krijg.
Vriendinnetje en ik zijn er achter dat Wordfeud sinds de update thuis wel goed werkt via wifi, maar onderweg via je gewone databundel niet. Zijn er mensen die dat kunnen checken??
ik heb net een ipod touch gekocht, nu wil ik gratis apps downloaden maar hiervoor moet ik ook een creditcard nummer opgeven. Mijn moeder wil dit niet doen dus wat nu? Ik wil alleen maar gratis apps..
Spritz
Geplaatst: 19-10-11 19:10
Gewoon je creditcardnummer opgeven en geen betaalde apps kopen, dus allleen de gratis apps downloaden Dan halen ze er ook niks af.
Somebitch
Geplaatst: 19-10-11 20:04
Nadia schreef:
Vriendinnetje en ik zijn er achter dat Wordfeud sinds de update thuis wel goed werkt via wifi, maar onderweg via je gewone databundel niet. Zijn er mensen die dat kunnen checken??