Krissis schreef:Cut THE rope is zo leuk, heb de betaalde versie gekocht. Waarom is er geen bokt app?
kan je zelf maken, shortcut naar bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stunning schreef:Vergt een mobiele versie van een site net zoveel kb als een gewone versie? Stel ik zou vaak ermee op bokt gaan, veel op hotmail, af en toe schoolsite en heel af en toe filmpjes op youtube kijken. Zou ik dan genoeg hebben aan die 1 GB per maand of ga ik mede door bokt (topics bekijken met foto's) er overheen gaan?
Ik heb dus echt totaal geen idee bij hoe veel 1 GB is. En of ik dit zou moeten kunnen redden of niet..
ILOVE_TARA schreef:Ik heb nu een aantal gratis apps gedownload op m'n iPhone. Misschien een stomme vraag, maar heb je internet nodig om hier gebruik van te maken? Heb bijvoorbeeld Hyves en MSN erop.. Hier thuis heb ik WiFi, maar geen internet bij m'n abonnement. Dus als ik nu naar buiten loop lijkt het me dat de apps van bijv. Hyves en MSN niet meer werken?
Daisies schreef:ILOVE_TARA schreef:Ik heb nu een aantal gratis apps gedownload op m'n iPhone. Misschien een stomme vraag, maar heb je internet nodig om hier gebruik van te maken? Heb bijvoorbeeld Hyves en MSN erop.. Hier thuis heb ik WiFi, maar geen internet bij m'n abonnement. Dus als ik nu naar buiten loop lijkt het me dat de apps van bijv. Hyves en MSN niet meer werken?
Klopt, alleen binnen je wifi bereik kan je deze Apps gebruiken, Geen bereik, werkt je app ook niet
Vicky_88 schreef:bij hi hanteren ze een fair use policy, betekent dat je redelijk onbeperkt kunt internetten. voor het gebruik van die dingen qua data betaal je maandelijks je abonnementskosten.