Ohhw en die bank
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Marilla schreef:Maar hoe doen de mensen met kleine huisjes en 1 bank of zo'n kleine hoekbank het met verjaardagen? De visite laten staan?
wij hebben geprobeerd met 1 bank, maar snel weer teruggedraaid 

Marilla schreef:Maar hoe doen de mensen met kleine huisjes en 1 bank of zo'n kleine hoekbank het met verjaardagen? De visite laten staan?
.
. Ja hallo, geef dan een richtprijs
.
3,50 bij 7 voor de woonkamer + keuken zo ongeveer. Het behang was antreciet (schrijf je dat zo?) en was idd vrij donker, maar door de vele ramen werd het niet te donker. Marilla schreef:Brendalevita, leuk huisje hoor!
En heb nog meer leuke huisjes gezien, maar dat ben ik weer vergeten
Maar hoe doen de mensen met kleine huisjes en 1 bank of zo'n kleine hoekbank het met verjaardagen? De visite laten staan?
Ik heb maar één keer een groter feestje gehouden, bij mijn slagen, en toen bleven zo'n 15 man hier ongeveer een uurtje. Dat was wel krap, maar redelijk te doen. Verjaardagen vier ik niet, dat scheelt. Als ik ze vier, ga ik uit eten, en vriendinnen die van verder weg komen kunnen blijven slapen maar daar houdt het wel mee op.
ben zelf wel erg van de felle kleuren. Mijn huis nu is wit, en één muur is Grieks blauw. Heb ook niks aan de muren hangen qua posters, en heb 1 muurtje met wat foto's en een kalender e.d.

is de voorpagina van de dag dat wij verkering kregen in ons volgende huis komen er nog 2 bij, van onze geboortedagen
(die is 23 meter bij 2)