Heb nergens last van gehad hoor.. heb heel de dag kunnen smse
double
Geplaatst: 02-12-09 16:32
Volgens mij gaat het ook alleen om internet..
Citaat:
Vodafone kampt opnieuw met een storing op zijn mobiele datanetwerk. Zowel op mobiele telefoons als via laptops kan een deel van de Vodafoneklanten niet internetten.
Wat erg.. ik was (ben nog steeds) altijd erg te spreken over Vodafone, maar dit is niet heel erg handig... En mocht het door overbelasting komen, dan is het ook een beetje eigen schuld..
Maar vooralsnog heb ik nergens last van dit keer, maar even afkloppen
Nee ik ook niet nee.. Jammer, kleurt mijn indruk wel wat, gezien ik ze ook al tijden probeer te bereiken voor iets anders..
Yessy
Geplaatst: 03-12-09 16:01
Ik ook niet, maar ik ga het ook niet meer krijgen want heb geen smsblox... wel gek eigenlijk want hoe moet ik dan weten dat ik 5 december gratis kan smsen?
Als je geen sms hebt gehad krijg je toch niets? Staat een paar pagina's terug
Ingerr
Geplaatst: 03-12-09 19:49
Unieke combinatie van factoren oorzaak omvangrijke storing Vodafone Alle particuliere en zakelijke klanten kunnen komend weekend gratis sms'en. Deze actie is een gebaar van Vodafone naar alle klanten n.a.v. de netwerkstoring op 18 en 19 november. Dit geldt voor sms'en binnen Nederland vanaf 5 december 0:00 uur tot 6 december 24:00 uur. Deze actie geldt niet voor internationaal sms'en.
Voorwaarden Voorwaarden weekend gratis sms Vodafone Libertel B.V. 1. Het weekend gratis sms aanbod (hierna: het aanbod) wordt uitgeschreven door: Vodafone Libertel B.V. kantoorhoudende aan de Avenue Céramique 300, 6221 KX, Maastricht (hierna: Vodafone). 2. Het aanbod bestaat uit een weekend gratis sms’en binnen Nederland. SMS-berichten naar bijzondere nummers, zoals koopnummers zijn uitgesloten. 3. Het aanbod loopt van 5 december 0:00 uur tot 6 december 24:00 uur 2009. 4. Aan het aanbod kan worden deelgenomen door alle Vodafone klanten. (hierna: de Deelnemer). 5. Elke Deelnemer kan eenmaal aan het aanbod deelnemen. 6. Dit aanbod zal geen effect hebben op andere sms aanbiedingen (Bijvoorbeeld: Zorgeloos SMS BloX, Meerwaarderen Bonus SMS en SMS Verdubbelaar). 7. Het weekend gratis sms is niet inwisselbaar voor geld. 8. Vodafone behoudt zich het recht voor om het aanbod eenzijdig te wijzigen of te beëindigen. In geval van wijziging of beëindiging van het aanbod zal hiervan mededeling worden gedaan op www.vodafone.nl. 9. In geval van (vermoeden van) misbruik kan Vodafone de deelnemer uitsluiten van Vodafone diensten. 10. Dit aanbod is uitsluitend geldig binnen Nederland. 11. Op dit aanbod is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. 12. Vodafone is niet aansprakelijk voor eventuele typ-, druk- of zetfouten. 13. In de gevallen waarin deze voorwaarden niet voorzien, zal een besluit worden genomen door Vodafone. 14. Door deelname aan het aanbod verklaart de Deelnemer akkoord te gaan met de bovenstaande Voorwaarden die ook te vinden zijn op www.vodafone.nl]. Versie november 2009, Vodafone Libertel B.V.
erg leuk smsjes haha maar nu is mijn mobiel stuk en ik had er zo opgehoopt dat ik de heledag kon smsen hahah krijg wel veel reacties van anderen van ik kan niet smse ik krijg ze niet verstuurd of ze komen niet aan?
Rody01
Geplaatst: 05-12-09 15:53
Nee, heb het telefoonnummer neit
Szan
Geplaatst: 05-12-09 19:34
Hee, ik dacht dat dit helemaal niet op mij van toepassing was, maar ik kan ook gewoon gratis sms'en
Ik heb ook geen last van de storing(?) gehad vandaag .
_Evelien
Geplaatst: 06-12-09 00:46
Tot en met morgen (12 uur snachts, dus maandag) kan ik gratis smsen omdat 2 weken geleden die storing was, nu willen ze het zo blijkbaar goed maken Staat ook op de site, www.vodafone.nl Nou ik vind het best ..
_Evelien
Geplaatst: 06-12-09 00:49
Hahahaha ik zie ineens die titel van dit topic, Meer mensen die Piet kunnen bellen met vodafone
Ik zou een maand kunnen smsen? Probeer ik het vannacht gaat het niet. Dachten ze zeker dat ik alleen het weekend kreeg? Maar ik zou een maand krijgen. Krijg echt een punthoofd van vodafone.
Ik ging dus in dit topic kijken om precies dezelfde reden jantine! Een paar dagen geleden was mijn zorgeloos sms afgelopen en ik had al een sms gehad van vodafone dat "hun" zorgeloos sms was aangesloten... Krijg ik opeens gister steeds sms dat mn prepaid tegoed te laag was.... Blijkt dat de laatste paar dagen mn smsjes dus gewoon van mn btg zijn afgehaald! Ben dus ook aardig pissig en gaat gelijk mail naar vodafone heb nu dus in 2 dagen meer dan 10 euro gesmst terwijl ik sms kreeg van vodafone dat hun zorgeloos sms was aangesloten.
heeeeel irritant , ik had mijn sms bundel nog niet eens op!!, en kreeg ook van vodafone een nieuwe bundel per dec.... wat blijkt nu...ik kan niet meer smsssen!!! ik zou een bundel voor een maand krijgen (terwijl die van mijzelf pas rond 23 december zou ophouden)...