Ik ben aan het twijfelen.. Mijn abo van mn iPhone verloopt in juli en ik heb geen idee.. een sim-only (welke dan?) of een nieuwe telefoon (welke dan?).. help!!!
Ik zou gewoon weer voor de iphone gaan, maar dan wel even wachten tot de nieuwe er is en die bij je abo nemen. De nieuwe komt deze zomer uit dacht ik. Ik heb zelf een losse iphone gekocht en neem er een sim-only bij.
Zack
Geplaatst: 31-03-10 16:54
Zou of een nieuwe iPhone nemen of sim only verlengen
Josefien
Geplaatst: 31-03-10 16:58
ik zou dat ook doen, eens een Iphone altijd een Iphone! Gelaskin hoesje is erg dun, ik heb al 2 keer een foto geplaatst dus even zoeken, een paar blz terug! edit blz 35
Laatst bijgewerkt door Josefien op 31-03-10 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt
CalvinM
Geplaatst: 31-03-10 16:59
Tip, als je een beetje spaargeld hebt, kijk even wat de aanschaf van het toestel plus een sim-only naar jouw wensen kost. Vergelijk dat met wat een abo je in de looptijd kost (+bijbetalen toestel) Bij mij was sim-only en los toestel aanzienlijk goedkoper!
Simlock vrije toestellen zijn of via internet te krijgen, of (en dat is nog goedkoper!) via Belgie. In de buurt van antwerpen kun je de toestellen straks goedkoper los krijgen.
Ja, zo ver was ik ook al, ik heb immers nu zo'n 2 jaar m'n iPhone. Maar zijn er providers die een sim-only met HSDPA-netwerk aanbieden. Dat zit er namelijk niet standaard in.