Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissPromiss schreef:Het is een tijdje geleden dat ik de star had maar die krijg je niet wegMaar wat ik me afvraag is of jouw scherm wel goed gekalibreerd is als je daar last van hebt
Marjo_x schreef:Zijn de oordopjes voor de samsung star ook ergens apart verkrijgbaar?.. ik ben de mijne helaas kwijtgeraakt
iloveiwan schreef:Hoi!
Hoe krijg je de foto's die je net gemaakt heb op de geheugenkaart??
Bedankt!!
LauEef schreef:Marjo_x schreef:Zijn de oordopjes voor de samsung star ook ergens apart verkrijgbaar?.. ik ben de mijne helaas kwijtgeraakt
Zit er op de gewone star geen gaatje voor gewone oortjes? Ik heb de qwerty en daar zit een speciaal gaatje voor gewone oortjes..
Maar ik ben er haast wel zeker van dat die apart te krijgen zijn, misschien niet exact dezelfde maar wel oortjes die erop werken..
Zippo_M schreef:Hoi,
ik heb even een vraagje.
Ik heb sinds kort ook een samsung star.
Maar nu vraag ik mij af of als je aan het smsen bent en je hebt je telefoon staan op T9 en hij herkent een woord die jij typt niet of je dat woord dan kan toevoegen aan het "woordenboek"?
Als dit kan zou iemand mij dan uit willen leggen hoe dit moet want ik kom er niet uit![]()
Alvast bedankt!
Sleeper schreef:Op mn foon startschermpje blijft staan 'geen agenda items'. Geen idee hoe het op het startscherm terecht is gekomen en nog minder hoe ik het weg kan krijgen.
Weet iemand het misschien voor me?
Ilsiie schreef:Is dat nummerbehoud een heel erg gedoe eigenlijk? Ik zit nu bij Telfort (Prepaid) en ik wil dus een Hi abbo. Ik heb bijna zoiets: ik neem een nieuw nummer en stuur iedereen een smsje dat ik een nieuw nummer hebIs bijna net zo makkelijk... Maar hoe is jullie ervaring ermee? Ik heb namelijk niet zo'n zin om er lang op te moeten wachten
Ilsiie schreef:Is dat nummerbehoud een heel erg gedoe eigenlijk? Ik zit nu bij Telfort (Prepaid) en ik wil dus een Hi abbo. Ik heb bijna zoiets: ik neem een nieuw nummer en stuur iedereen een smsje dat ik een nieuw nummer hebIs bijna net zo makkelijk... Maar hoe is jullie ervaring ermee? Ik heb namelijk niet zo'n zin om er lang op te moeten wachten
Szan schreef:Ik geloof het gewoon nietMijn telefoon komt nu maandag, ze belden net om het af te spreken. Dan heb ik er bijna 2 maanden op gewacht.. Maar ik geloof nu niets meer, tot ik 'm echt vast heb
Seleentj schreef:Ooh is dat gaatje daarvoor haha!, ik snapte dat gaatje al niet