Samsung Star S5230

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

intral

Re: Samsung Star S5230

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 09:13

heb ik ook wel eens hoor, onder de les.. dan moet ik gewoon snel tikken en dan tik ik mis, nouja dan opent die de widgets ja, maar verder heb k er geen last van! :)

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 10:28

MissPromiss schreef:
Het is een tijdje geleden dat ik de star had maar die krijg je niet weg ;) Maar wat ik me afvraag is of jouw scherm wel goed gekalibreerd is als je daar last van hebt :=

Ik kan het voorkomen door het nieuweberichtendingetje te verschuiven, maar oofwel heb ik gewoon dikke vingers of wel is dat widget dingetje gewoon te gevoelig ;)

Ilova

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 14:07

Ik ben sterk aan het twijfelen welke gsm ik wil kopen en de Star interesseert me wel. Een stipje :)

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 18:45

Erg leuk/goed/handig topic! :j (vooral de openingspost met die quote)

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:11

Zijn de oordopjes voor de samsung star ook ergens apart verkrijgbaar?.. ik ben de mijne helaas kwijtgeraakt :(

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 15:26

Marjo_x schreef:
Zijn de oordopjes voor de samsung star ook ergens apart verkrijgbaar?.. ik ben de mijne helaas kwijtgeraakt :(

Zit er op de gewone star geen gaatje voor gewone oortjes? Ik heb de qwerty en daar zit een speciaal gaatje voor gewone oortjes..
Maar ik ben er haast wel zeker van dat die apart te krijgen zijn, misschien niet exact dezelfde maar wel oortjes die erop werken..

iloveiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:47

Hoi!
Hoe krijg je de foto's die je net gemaakt heb op de geheugenkaart??
Bedankt!!

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 19:24

iloveiwan schreef:
Hoi!
Hoe krijg je de foto's die je net gemaakt heb op de geheugenkaart??
Bedankt!!

Je moet je camera zo instellen dat hij de foto's opslaat op je geheugenkaart.
Dat gaat zo; Camera >> Instellingen >> Meer Instellingen >> Standaardopslag
Ik zou niet weten hoe je het anders moest doen, misschien wel iemand anders ;)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 15:18

Ik geloof het gewoon niet :D Mijn telefoon komt nu maandag, ze belden net om het af te spreken. Dan heb ik er bijna 2 maanden op gewacht.. Maar ik geloof nu niets meer, tot ik 'm echt vast heb :')

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 19:04

LauEef schreef:
Marjo_x schreef:

Zit er op de gewone star geen gaatje voor gewone oortjes? Ik heb de qwerty en daar zit een speciaal gaatje voor gewone oortjes..
Maar ik ben er haast wel zeker van dat die apart te krijgen zijn, misschien niet exact dezelfde maar wel oortjes die erop werken..

Ooh is dat gaatje daarvoor haha!, ik snapte dat gaatje al niet :+

Zippo_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 19:31

Hoi,

ik heb even een vraagje.
Ik heb sinds kort ook een samsung star.
Maar nu vraag ik mij af of als je aan het smsen bent en je hebt je telefoon staan op T9 en hij herkent een woord die jij typt niet of je dat woord dan kan toevoegen aan het "woordenboek"?
Als dit kan zou iemand mij dan uit willen leggen hoe dit moet want ik kom er niet uit O:)

Alvast bedankt! ;)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 21:01

Moet even graven in mijn geheugen maar als je een aantal opties doorgaat kun je drukken op nieuwe toevoegen volgensmij..

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 21:15

Zippo_M schreef:
Hoi,

ik heb even een vraagje.
Ik heb sinds kort ook een samsung star.
Maar nu vraag ik mij af of als je aan het smsen bent en je hebt je telefoon staan op T9 en hij herkent een woord die jij typt niet of je dat woord dan kan toevoegen aan het "woordenboek"?
Als dit kan zou iemand mij dan uit willen leggen hoe dit moet want ik kom er niet uit O:)

Alvast bedankt! ;)

Als je een woord aan het typen bent dan komen de mogelijkheden er onder te staan. Als je dan met het pijltje gaat scrollen komt vanzelf de mogelijkheid woord toevoegen.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 21:21

Oooh superhandig topic dit! Ik word bijna 18, dus dan wil ik een abbo en deze telefoon lijkt me zo fijn! Heb tot nu toe alleen nog maar positieve reviews gelezen, dus dat is wel fijn! :)

Even keertje rustig wat lezen hier!

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 23:07

Op mn foon startschermpje blijft staan 'geen agenda items'. Geen idee hoe het op het startscherm terecht is gekomen en nog minder hoe ik het weg kan krijgen.

Weet iemand het misschien voor me?

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 23:21

Sleeper schreef:
Op mn foon startschermpje blijft staan 'geen agenda items'. Geen idee hoe het op het startscherm terecht is gekomen en nog minder hoe ik het weg kan krijgen.

Weet iemand het misschien voor me?

Als het goed is kan je dit gewoon verslepen naar het balkje aan de linkerkant. Jet tikt met je vinger op het scherm dat het balkje aan de linkerkant opent dan ga je met je vinger op geen agendaitems staan en sleept het na het balkje en als het goed is is het dan weg.
(de widgets welke je in het balkje wilt hebben kan je in het menu ergens veranderen)

Groetjes genja

Zippo_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 23:26

Super bedankt voor de reacties +:)+ (Zo kom ik alweer een stuk verder)

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 09:00

Is dat nummerbehoud een heel erg gedoe eigenlijk? Ik zit nu bij Telfort (Prepaid) en ik wil dus een Hi abbo. Ik heb bijna zoiets: ik neem een nieuw nummer en stuur iedereen een smsje dat ik een nieuw nummer heb := Is bijna net zo makkelijk... Maar hoe is jullie ervaring ermee? Ik heb namelijk niet zo'n zin om er lang op te moeten wachten :=

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 09:06

@Genja, dank je wel! Het is gelukt :)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 10:40

Ilsiie schreef:
Is dat nummerbehoud een heel erg gedoe eigenlijk? Ik zit nu bij Telfort (Prepaid) en ik wil dus een Hi abbo. Ik heb bijna zoiets: ik neem een nieuw nummer en stuur iedereen een smsje dat ik een nieuw nummer heb := Is bijna net zo makkelijk... Maar hoe is jullie ervaring ermee? Ik heb namelijk niet zo'n zin om er lang op te moeten wachten :=

Ligt ook aan je provider denk ik.. Ik ben van Vodafone Prepaid naar Vodafone abbo gegaan, en dat duurde ong. 3 weken. Maar mijn bestelling viel precies in de tijd van die storing, dus vandaar dat het nog wat meer vertraagd was..

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 11:04

Ilsiie schreef:

Ligt er aan, wij doen het in de winkel dagelijks en dat is helemaal geen gedoe, en vanaf prepaid gaan er ongeveer 10 dagen overheen, dus in die tijd kun je mooi je beltegoed opmaken. Maar dan regelt de winkel alles voor je, ook als het fout gaat en dan gebeurt het gewoon een stuk sneller omdat de winkels goede deals hebben met de providers en daarom eerder geholpen zullen worden dan veel internetbedrijven

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 11:43

Szan schreef:
Ik geloof het gewoon niet :D Mijn telefoon komt nu maandag, ze belden net om het af te spreken. Dan heb ik er bijna 2 maanden op gewacht.. Maar ik geloof nu niets meer, tot ik 'm echt vast heb :')

Haha groot gelijk; eerst zien dan geloven!

Seleentj schreef:
Ooh is dat gaatje daarvoor haha!, ik snapte dat gaatje al niet :+

Haha ik wist het eerst ook niet, maar lang leve gebruiksaanwijzing :P

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 17:13

Ik baal echt steeds meer van de camera op deze telefoon. Geen flits, dus foto's in het donker zijn bijna onmogelijk ;(
Was toch fijner foto's maken met mijn oude Sony Ericsson walkmanphone. Die was met flits, dus ook nog eens handig te gebruiken als mini zaklampje <3

Maar ja, je kan niet alles hebben. Verder functioneert het ding prima en vind ik het fijn dat ik er allerlei spelletjes op kan spelen als ik me verveel :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 20:11

Heeft de gewone Samsung Star (niet qwerty) een gaatje voor gewone oortjes? Of bedoelen jullie wel de qwerty?

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 21:42

De Qwerty heeft speciaal gaatje voor oortjes, de gewone star zou ik eigenlijk niet weten..