Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:@Eleionomae: Dat gaat nog snel!
Wat voor inboedel/opstalverzekering hebben jullie allemaal? We hebben 2 zadels die we dan eigenlijk mee willen laten verzekeren dus ik vroeg het me af.
Shiloh schreef:Maar dat is het mooie van als je afspreekt dat je het geeft aan de 5 mensen voor je die het ook gedaan hebben. Dan krijg je wat je geeft, waar me niks mis mee lijkt, maar er zit dan ook gene verplichting aan. Heb je geen tijd of wil je de feedback niet geven, dan doe je het niet, geen probleem, maar dan loop je ook het risico dat je overgeslagen wordt voor zelf feedback te krijgen.
Het is nu inderdaad ook jammer dat je zelf moeite steekt in feedback geven aan 5 mensen in de hoop zelf ook feedback te krijgen en er vervolgens 5 mensen het niet doen. Als iedereen feedback geeft aan degene die het ook doen, dan is het toch gewoon eerlijk?
Als iemand vermeld dat zijn feedback de volgende dag komt, ja dan neem je een risico. Ik zou je waarschijnlijk dan gewoon als 6de in mijn lijstje erbij in nemen. Maar je kunt niet alle situaties gaan lopen uitschrijven hoe iemand wel of niet zou moeten reageren.