Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VanHuisUit schreef:Hoe zit het met de inflatie in DK @MissAnnemijn? Merk je er daar ook veel van
Fitzroy schreef:Ik krijg ook zo maar het gevoel dat ze je niet echt wilden hebben, als ze een week vakantie al aangrijpen als reden en per whatsapp dit melden. Geeft mij het gevoel dat ze denken, zo, daar zijn we vanaf.
Voor jou in ieder geval de goede beslissing.
Varekaj schreef:Het is januari en het zijn 2 weken vrij. Ik bedoel, er ligt nog een heel jaar voor ze. Als je nu al 2 weken opneemt zijn ze de rest van het jaar eigenlijk best gerust dat je dan niet meer afwezig gaat zijn voor meer dan een paar dagen.
Nouja, beter nu te weten komen dan er werken en dan gedoe errond krijgen.
Geen optie om dit soort dingen jaarlijks te regelen bij zulke organisaties? Jij 2 weken geld verdienen met iets heel erg leuk, de organisatie een vaste chauffeur en je vakantie tegelijk nuttig gebruikt.
Neonlight schreef:Fitzroy schreef:Ik krijg ook zo maar het gevoel dat ze je niet echt wilden hebben, als ze een week vakantie al aangrijpen als reden en per whatsapp dit melden. Geeft mij het gevoel dat ze denken, zo, daar zijn we vanaf.
Voor jou in ieder geval de goede beslissing.
Ik kan me wel voorstellen dat als die "vakantie" via whatsapp is doorgegeven dat de reactie dan ook via whats app terugkomt. Maar ik vind Whats App geen communicatiemiddel om dit soort zaken te bespreken, niet om die weken vrij door te geven, en niet om te melden dat ze dan toch een ander gaan zoeken.
Varekaj schreef:Dan nog kan het wel aangekaart worden als "we zouden het fijn vinden als je dit op manier x of y communiceert". Op mijn net gestopte functie ging alles via een groepschat op WA. Inclusief de tirades van chef als ze een foutje vond, met foto's en heel de mikmak.
Varekaj schreef:Ik ben nu vandaag de eerste dag écht "thuis" als werkloze en het komt wel binnen. En dan op een hele positieve manier want ben opgestaan alsof ik 10 kilo aan ballast kwijt ben.
Heb intussen 2 gesprekken achter de rug en ben benieuwd wat daar gaat uit komen. Voor job nr 3 heb ik woensdag als het goed is dan een vergelijkende proef en als die goed gaat gesprek op 24/1. Hopelijk ben ik tegen 1/2 terug aan de slag.