https://www.funda.nl/koop/sambeek/huis- ... istraat-5/
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
,Tof plekje ! hobbelheks schreef:Victory-Boy schreef:@hobbelheks: Wat bedoel je met te veel Groningen?
Dat vlagtwedde wel aardig een uithoek van nl is, net zoiets al zeeland bijvoorbeeld
).

Froukje schreef:Beter Gronings dan Fries want dát is helemaal moeilijk te begrijpen
Maar Vlagtwedde is zelfs voor mij te ver Oost Groningen. Maar goed, ik wil sowieso niet aan de andere kant van het Eemskanaal wonen

Froukje schreef:Beter Gronings dan Fries want dát is helemaal moeilijk te begrijpen
Maar Vlagtwedde is zelfs voor mij te ver Oost Groningen. Maar goed, ik wil sowieso niet aan de andere kant van het Eemskanaal wonen

Liever zit ik in Drenthe of Gelderland, maar helaas niet te betalen voor ons. Of we komen in een rijtjeshuis en dat wil ik pertinent niet.
Het is vrijstaand of niets. Maar, zoveel mensen, zoveel wensen gelukkig.hobbelheks schreef:Froukje schreef:Beter Gronings dan Fries want dát is helemaal moeilijk te begrijpen
Hahaga en zelfs Fries ga je uiteindelijk verstaan
Ik wil dus ook absoluut niet richting randstad of drukte maar met 1,5 uur zit ik wel door heel noord en midden nl zeg maar, dat redt je in vlagtwedde niet
Tenzij ik de loterij win, dan verhuis ik direct naar Drenthe en het bos. Cayenne schreef:Kijken jullie weleens op huispedia of op Funda wat momenteel de geschatte waarde van je huis is?
En klopt dat een beetje?

Ze kunnen hier in omgeving vaak geen normaal ABN, ik kon mijn schoonouders ook gewoon niet verstaan toen ik net een relatie had. En dan ben ik nog best wat gewend qua accenten/talen gezien ik zelf uit Friesland kom.

Rebecca schreef:Weer lekker kleurrijk, groene keukenmuur en een rode keuken
https://www.funda.nl/koop/genemuiden/hu ... lstraat-6/
. Verder best een leuk huis, trouwens.. Kymalin schreef:Cayenne schreef:Kijken jullie weleens op huispedia of op Funda wat momenteel de geschatte waarde van je huis is?
En klopt dat een beetje?
Ook maar es gecheckt. Huidige woning vorig jaar gekocht en wordt nu door zowel funda als huispedia ongeveer 80.000 hoger gewaardeerd. Onze vorige woning wordt gemiddeld 30.000 lager gewaardeerd dan waarvoor we het verkocht hebben
Wist echt wel dat ik een leuke overwaarde had maar dit had ik ook niet echt verwacht, als de schatting klopt dan he 
) , waarde volgens funda nu: 192.000 Maar moet zeggen er zit ondertussen ook best wel een vermogen in aan materiaal, voordeel alleen dat die kosten over een langere periode zijn gegaan en ik daar niet zo veel van heb gemerkt

Alleen de buitenkant moet echt je smaak zijn.
Zijn er nog scheepsliefhebbers? 
Al is Winterswijk ook wel een beetje het eind van de wereld. Heb stage gelopen in de Achterhoek nabij Ruurlo en toch was zelfs voor de mensen daar Winterswijk "een heel roteind".