Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jis_ schreef:Wow flink gegroeid! En nieuw blad komt er aan zie ik. Ik vind het zo'n mooi bladmooier dan bij de Reginae
Jorex schreef:Mijn grote banaan is overleden. Maar er groeien nog 4 stekjes aan. Kunnen die zo blijven overleven? Ik had de grootste er al af gehaald. Maar helaas is de moeder alsnog dood gegaan en vandaag omgevallen, dus moest haar eraf halen. Het eerste eraf gehaald stekje was echt super mooi, maar gaat nu ook niet goed. Dus vrees al helemaal voor die kleintjes. Er zitten ook 2 aan die net boven de grond uit komen en dus sowieso nog niet alleen vatbaar zijn.
[ [url=m/hy5GLj.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het stekje was 8 juli zo en is nu de onderste foto. Dus ik vrees voor de kleinere![]()
[ [url=m/RkEdQp.jpg]Afbeelding[/url] ]
How to kill a plant in 10 days.![]()
[ [url=m/FxwPIz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben trouwens echt vreselijk met planten in leven houden normaal en die banaan deed het echt goed en toen werd het grootste stekje te groot en nu is alles dood. De enige plant die bij mij onverwoestbaar is is de pannekoekplant en een woestijn plant waar ik onderin kan checken of ie nog vocht heeft.
_Karlijn schreef:Weten jullie soms of trips uitsluitend een kamerplantenterrorist is of ook buiten voorkomt?
Ik plukte vandaag wat bloemen/grasjes voor een creatief project en nam ze in een afgesloten bakje mee, en toen ik thuis het bakje opende kropen er allemaal beestjes trips a like uitik heb ze zoveel mogelijk doodgemaakt
Hopelijk allemaal en is er geen onsnapper die mijn kamerplanten nu gevonden heeft. Het waren echt typisch volwassen trips beestjes.