Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:Somebody, hebben jullie een aankoop makelaar of doen jullie het zelf ?
Snap dat je er inmiddels kriegelig van wird zeg... wat een gezemel
Liezel1 schreef:Whoehahaha.. sorry Somebody, maar ik moet er wel vreselijk om lachen!
Wat hebben wij dan geluk gehad met onze verkopers!
En serieus de Coax-kabels??? Als je die er niet zonder schade uit kunt halen, dan mogen ze die echt niet zomaar weghalen. En waarom zouden ze dat willen? Die dingen zijn toch op maat gemaakt? Die kun je niet per definitie hergebruiken....
Eleionomae schreef:Jullie nog tips waar op te letten bij de inspectie vd overdracht? Onze makelaar gaat natuurlijk mee, maar het is ook wel fijn om zelf even op te letten op het een of ander
karin1985 schreef:Het komt voor jullie allemaal vlot dichterbij. Ik word ondertussen gek van het omzetten van mijn beleggingspolis.
Alle papieren zijn ingestuurt en ASR hoeft alleen nog toestemming te krijgen van CMIS om het af te sluiten. Maar CMIS is aan het verhuizen en loopt achter, minimaal een maand... Zucht en ondertussen gaat de beurs onderuit...pfff elke dag je beleggingswaarde zien dalen is niet leuk. Maar helemaal niet gaan kijken valt ook niet mee.