Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Oeeeeeeh die klinkt mooi FaelynnIn dezelfde lijn als dat project met die zwerfdieren?
Faelynn schreef:Citaat:Oeeeeeeh die klinkt mooi FaelynnIn dezelfde lijn als dat project met die zwerfdieren?
Het gaat door!! Deze keer niet voor een zwerfdieren project (geloof ook niet dat dat in Ijsland heel erg een ding is eigenlijk)
Zwerfdieren project wil ik wel graag nog een keer doen, maar was volledig op vrijwillige basis en moest je veel zelf betalen wat best wel kostbaar was, dus weet niet of het financieel haalbaar is voor mij om dat elk jaar te doen, zeker als ik zelf af en toe ook nog vakantie wil of een reis maken. Maar misschien dat ik dat eind dit jaar of volgend jaar als het kan wel weer een keer ga.
Ik ga nu naar Ijsland mee als tourgide met een rondreis van 1,5 week en ben dan de chauffeur voor de groep, heel tof, want mag overal mee naar toe, alle onkosten worden betaald en krijg nog een kleine vergoeding extra.
Vliegticket is zojuist geboekt dus het is definitief.![]()
Ben nog niet eerder in Ijsland geweest, maar het landschap en noorderlicht schijnt adembenemend mooi te zijn, dus dat ik het op deze manier mag doen is natuurlijk fantastisch.
Alja schreef:In het kader van bezuinigingen; hoort daar ook bij de kassabon nakijken en als het niet klopt terug gaan naar de winkel?
Pantykous schreef:Heel tof faelynn!
Ik bestel boodschappen online dus dan is het makkelijker controleren. Als er wat fout is maak ik gewoon een verzoek aan in de app.
Woolsocks is leuk! Ik heb al 17 euro in cashback staan