Eens overleggen of er een plekje voor gemaakt kan worden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jis_ schreef:Ik ga een luchtbevochtiger aanschaffen en de Upliving https://www.amazon.nl/UpLivingTM-Luchtb ... B097YWSV6H lijkt mij wel wat. Iemand hier ervaring mee of misschien nog een beter idee?
Kamer is ongeveer 6 bij 4 meter groot en schuin dak loopt op naar, ik schat, ruim 4 meter hoogte
_Karlijn schreef:Geen ervaring mee Jis..
![]()
![]()
![]()
Ik krijg zomaar 2 compleet witte bladeren van m'n syngonium albo! Geen idee of ze overleven maar ik vind zs vet!
[ [url=m/318kHH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JW006F.jpg]Afbeelding[/url] ]
J0anieke schreef:Jis_ schreef:Ik ga een luchtbevochtiger aanschaffen en de Upliving https://www.amazon.nl/UpLivingTM-Luchtb ... B097YWSV6H lijkt mij wel wat. Iemand hier ervaring mee of misschien nog een beter idee?
Kamer is ongeveer 6 bij 4 meter groot en schuin dak loopt op naar, ik schat, ruim 4 meter hoogte
Zijn er YouTube filmpjes over te vinden? Ik heb zelf een levoit lv600hh, maar die is bijna niet meer te krijgen. Toen gekocht vanwege alle positieve feedback op YouTube. Zie nu dat er een levoit lv600s bestaat, met app besturing. Beetje overbodig als je het mij vraagt
Jis_ schreef:Dat is super! Hoop dat hij bij mij niet weg brand dan in de volle zon achter raam....Nou ja voor een deel staat hij wel tegen een muur ook, ik ga het zien
Jis_ schreef:Sssst, dat moet je helemaal niet verklappenRoofmijten inzetten lijkt mij ook een goed idee
xPabloBokt schreef:Waaaaaaaaaauw die is gaaf!!
En 80 euro voor zo’n volle en 1,60 hoge valt best mee. Zit een leuk klein tuincentrum (Hartogsveld) met aangename prijzen hier om de hoek.
xPabloBokt schreef:Jis_ schreef:Dat is super! Hoop dat hij bij mij niet weg brand dan in de volle zon achter raam....Nou ja voor een deel staat hij wel tegen een muur ook, ik ga het zien
Hmm paradijsvogels kunnen daar volgens mij wel tegenmisschien gewoon geleidelijk meer naar het raam verplaatsen, lees dat dat kan helpen om hem aan het vele licht te laten wennen
Ailill schreef:Sssst, dat moet je helemaal niet verklappen![]()
Wat een toffe plant zeg!