noviceh schreef:Dat idee met sidetable achter de bank en die laten doorlopen vind ik juist heel leuk klinken Karin! Waarom hangt er eigenlijk een briefje aan een van die lampen?
Omdat mijn magneetbord nog altijd ergens boven ligt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:@karin1985: je zou in de winkel eens moeten kijken hoe die staanders aan de planken vast zitten, want als die gewoon geschroeft zitten kun je die staanders natuurlijk ook gewoon recht zetten. Voor de stevigheid zou ik ze dan wel ook aan de muur vast zetten
Goof schreef:Ik kom hier mijn vraag ook nog eens stellen. Volgens mij had ik dat al eens gedaan, maar jullie zijn zo creatief dat jullie vast mee kunnen en willen denken
Ik wil eindelijk mijn badkamertje verbouwen. Ding is maar 1,60 bij 1,50 ongeveer. En heeft ook nog 1 schuine wand. Heel ongelukkig. Er zitten nu kunststof schrootjes op, veel randen en relief dus slecht schoon en droog te houden.
Ik wil nu op alle wanden en de vloer nieuw materiaal, glad, simpel en betaalbaar. Liefst geen tegels ivm de wanden eronder, hooguit op de vloer. Ik kwam zelf pvc-wanden tegen, wat is er nog meer? Welke materialen hebben jullie als jullie geen tegels hebben?
xIrlijn schreef:Hoi allemaal! Ik lees al een hele poos sporadisch mee met jullie, maar omdat ik vrij weinig ervaring met inrichten heb heb ik nooit actief meegekletst. Maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Ik heb een lichte studentenkamer met een heel groot en hoog raam waar de hele dag de zon op staat. Nu vroeg ik me af: weten jullie misschien iets leuks ter decoratie? Ik dacht zelf aan een kleine hangplant aan strodraad vanaf de kruising van de kozijnen, en een extra simpele plant op de vensterbank o.i.d. en de nepplantjes eraf. Hebben jullie hier toevallig ervaring mee of weten jullie nog leuke ideeën?
[ [url=m/9opPLz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janine1990 schreef:Goof, ik zou tegels ook juist niet uitsluiten. Het sluit heel goed af waardoor je eigenlijk geen last van rot zou kunnen krijgen. Dat krijg je pas als er lucht en vocht bij komt. Kijk maar eens naar palen in de grond, die rotten pas bij de oppervlakte, daaronder blijven ze gewoon goed.
Verder weet ik niet hoe je plafond is, maar als je ruimte hebt voor zo'n elektrisch afzuigsysteem kan je er heel wat mee zonder dat het kapot gaat. Zo'n afzuigsysteem werkt echt goed om te drogen!
Mijn ouders hebben ook een plafond van kunststof schrootjes in de douche, daarboven zit de houten dakconstructie, het lijdt niet door het afzuigsysteem.
Oh ja en een gesloten douchecabine die niet tot het dak gaat houdt vocht en warmte ook lekker binnen de cabine. Is mijn ervaring.