Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Oh wat een frustratie inderdaad. Even erg is een oud huis in originele staat.
Sonja_vR schreef:Mmm... dat valt tegenwoordig ook nog tegen , dat leuk prijsje want anders onderhoud
Bij mijn ouders in het dorp durven ze daar bijvoorbeeld nog best wat voor te vragen.
Maar informeren is altijd raadzaam. Dan weet je in ieder geval hoe het zit.
Stephanie, nieuwbouw zou ik alleen willen als we zElf kunnen bouwen, alles wat hier in de regio gebouwd word is of op een ruk locatie en dan ook nog eens lelijk en zielloos...
ruitje schreef:Heb een huis op het oog waar een joekel van een hoektuin bij zit. Dacht ik
'Grond is gehuurd vd gemeente en dat is vanaf nu niet mogelijk, u kunt een optie tot koop indienen bij de gemeente'
Maakt het een stuk minder boeiend...
Sammie schreef:Daar is toch een lijst van zaken voor??
Ik zou dat maar eens voorleggen bij een eigen makelaar of adviseur want de badkamer moet wel opgeleverd worden zoals gekocht. Met schade achter laten mag niet.
Alizeetje schreef:Pffjieuw Somebody, vreselijk.
Wij hebben wel een beschrijving gedaan van de 'grote stukken' die blijven, zoals de ingebouwde kasten, de gewone kasten, een beamer, bureautjes (hangen vast aan de muur), apparatuur in de keuken,... Maar jouw verkopers gaan wel erg ver!
Heb ik ook wel wat schrik voor, maar voor de akte gaan we het huis nog even gaan bekijken, om te zien of alles is zoals afgesproken, en er geen schade of dergelijke aan het huis is...
Die datum van akte is nog niet vastgelegd bij ons, was eerste 24 aug, maar lukt niet voor verkoper: er ontbreken nog enkele documenten en de verkoper woont er nog in...
Hoop dat we snel een datum weten (maar vrees ik voor), want eind september komen al een deel van de meubels toe en we moeten nog een plakker late komen (zou dus handig zijn als we die op voorhand kunnen inboeken). Nuja, allerlaatste is 18 oktober...