Fun-da deel 4!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-25 23:43

ikke schreef:
Douce schreef:
Ik weet niet of deze al gedeeld is maar ik ben echt verliefd:

https://www.funda.nl/detail/koop/burgh- ... /89133333/

Als ik mijn wensen aan AI zou geven zou dit eruit kunnen komen haha!

Over het huis kun je het hebben, dat is ook een kwestie van smaak maar de lokatie zou ik niet eens overwegen.

Onzin, met een kwartier stappen zit je in het bos. Mijn hele paardenjeugd ligt daar en nog kom ik er een paar x per jaar.
Fantastische stranden en bos, wat wil je nog meer?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Fun-da deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-25 06:33

Ik houd van Zeeuws-Vlaanderen <3. Als het niet zo schreeuwend duur was zonder echte toekomstmogelijkheden, dan had ik er nog gewoond.

idje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-25 10:11

Prachtig daar he Electra63?
Ik ga helemaal mee met BeFunny.
Ik zou het daar heerlijk vinden van september tot en met april. Heerlijk met de wind door je haren langs het strand en bij zandstraalweer door het bos.
Wanneer ik het geld zou hebben, dan zou ik de zomermaanden ergens willen zijn zonder of met weinig toeristen.
_San87_ schreef:
Ik houd van Zeeuws-Vlaanderen <3. Als het niet zo schreeuwend duur was zonder echte toekomstmogelijkheden, dan had ik er nog gewoond.

Ja, richting Cadzand, ja,
Voor de rest is het hier echt nog geen Wassenaar of Bloemendaal. Maar de prijzen stijgen wel, dat klopt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-25 10:13

idje schreef:
Prachtig daar he Electra63?
Ik ga helemaal mee met BeFunny.
Ik zou het daar heerlijk vinden van september tot en met april. Heerlijk met de wind door je haren langs het strand en bij zandstraalweer door het bos.
Wanneer ik het geld zou hebben, dan zou ik de zomermaanden ergens willen zijn zonder of met weinig toeristen.
_San87_ schreef:

Ja, richting Cadzand, ja,
Voor de rest is het hier echt nog geen Wassenaar of Bloemendaal. Maar de prijzen stijgen wel, ja.

Ik woonde in Nieuwvliet, in die omgeving (Cadzand, Retranchement, Sluis, Groede) is een huis helaas niet (meer) te betalen.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-25 19:37

idje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-25 21:24

Kustzone (Waaronder idd Nieuwvliet) is duur geworden, dat klopt en het wordt ook steeds verder overspoeld door vakantieparken jammergenoeg.
Een tikkeltje oostelijker zijn er nog wel betaalbare huizen te koop maar het strand is dan wel verder weg.