Fnanne ik hoop dat je obliqua peru er in het echt beter uit ziet dan op de foto (of nog bijtrekt) want ik vind hem niet heel gezond ogen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fnanne schreef:Sorry, het staat er wat krom maar ik heb online besteld bij Casa Botanica. Ben niet op de plantenmarkt geweest, helaas.Ja
Daar waren wij ook heen. Wat heb je allemaal gevonden?
Wij hebben ook nog deze meegenomen voor een mooi prijsje, Philodendron Paradiso Verde
[ [url=m/GasOtv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Puera schreef:Fnanne schreef:Sorry, het staat er wat krom maar ik heb online besteld bij Casa Botanica. Ben niet op de plantenmarkt geweest, helaas.Ja
Wij hebben ook nog deze meegenomen voor een mooi prijsje, Philodendron Paradiso Verde
Mooie Philo!
Wat heb je besteld, Tanya?
Er is trouwens een kamerplantenasiel-app, voor wie het leuk vindt om buiten Bokt ook over planten te kletsen.
Puera schreef:Fnanne schreef:Sorry, het staat er wat krom maar ik heb online besteld bij Casa Botanica. Ben niet op de plantenmarkt geweest, helaas.Ja
Mooie Philo!
Wat heb je besteld, Tanya?
Er is trouwens een kamerplantenasiel-app, voor wie het leuk vindt om buiten Bokt ook over planten te kletsen.