Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vibabu

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 17:03

Dat is handig xFioon. Trappen ze er wel in dat je steeds hetzelfde rekeningnummer invult? anders ga ik ook even het adres van ouders gebruiken :D
Ik wil die producten van €0,50 vandaag wel even halen van scoupy. Dan ligt m'n vriezer zometeen vol met de groente friet. Van het weekend maar eens proberen of die lekker is! iemand al geproeft?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 17:06

Nee ik gebruik ook de rekeningnummers van mijn ouders :) En heb zelf 4 email adressen. Je kan alleen dezelfde naam + geboortedatum gebruiken. Adres, email, rekeningnummer moeten anders zijn, dus ik moet wel goed onthouden wat ik bij welke heb ingevuld haha :P Maar hij geeft gelijk een foutmelding, dus anders probeer ik nr 2, foutmelding, nr 3.
Mijn ouders zeggen jij bent de arme student, zij vinden het teveel werk, mn zus ook, dus ik kan mooi alles in drievoud halen :))

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 17:09

Haha, dan ga ik nog een ander bankrekening openen bij een andere bank :')
Dat zeggen mijn ouders nou net niet :D jammer hoor :D al hebben ze dat wel jaren gezegd.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 17:16

Ik vond de groentefriet prima te eten en vriendlief ook! :) Niet echt geweldig, en echt wel anders dan gewoon patat, maar best lekker ;).

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 17:37

Kan die groente friet in oven? :+
Heb nog niet gekeken maar denk dat ik niets heb aan die vijftig cent dingen.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 17:45

Wauw nu net na 2 weken een mail gehad dat de persil is goed gekeurd gelukkig maar :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 17:45

Snel zijn ze idd niet :+

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 21:10

Ja, de groentefriet heb ik ook uit de oven gehad! Wij hadden wel het idee dat hij wat langer moest dan de verpakking aangaf.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:22

Bij mijn oven is het meestal korter. Dan ga ik van het weekend ook eens kijken naar de groentefriet. :)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 13:29

BertBaley schreef:
Ik heb alles terug gehad van Kortingisleuk!
Ook ik had de 1+1 bij AH van Persil maar gewoon hele bedrag terug gekregen, evenals Tena Lady :'), Belvita koekjes, de badschuim, cola en had van de week de greek yoghurt gehaald en ook al terug gehad :) leuk zo hoor haha!

Ik kreeg dus een mail dat er niet in combi met acties mocht en daarom maar 50% heb gehad... nouja geeft niet.. Ik had inderdaad ook met de AH actie meegedaan maar kreeg 3 nog iets terug..

groentefriet haal ik niet het lijkt mij echt heeeeel vies :')

nu 50% cash back op een pot choco pasta van Nutella!

is het geen idee om een topic te maken waarin al deze links kunnen geplaatst worden? Ideaal om zo met elkaar te delen toch?

https://www.kortingisleuk.nl/nutella

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 17:22

Ik zal eens kijken of Nutella het dubbele kost van wat ik normaal betaal, hihi! Laatst al Duo Penotti gehaald bij een 1+1 actie, dat is zóó lekker! :D

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 18:50

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 23:31

Leuke producten! Heb idd de chips van de vorige acties nog niet op.
Via jouw link zie ik de producten, maar als ik zelf inlog staan ze er niet bij. Heel raar?

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 00:17

Dat heb ik ook iedere keer!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 01:22

Ja klopt, ik moest nog 1 wasmiddel invullen, kon die link ook niet vinden :P Dus maar weer via hier even opgezocht, want vandaag was de laatste dag van de actie

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 13:55

Hoe gaat het verder bij jullie?! Hier prima met opletten en goed kijken. Doen jullie ook EMTE zegels sparen? Hier gaat het nog niet hard maar zie wel hoever ik ga komen

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:09

Ja gaat goed. Vorige week zoveel bespaard dat ik zaterdag lekker uit eten ben geweest. Al had ik dat oom gedaan als ik niet bespaard had :') vanavond macaroni uit de vriezer en morgen en woensdag ook iets uit de vriezer. Donderdag kerstborrel dus dan hoef ik geen eten. En verder heb ik genoeg nog in de vriezer dus ben eigenlijk van plan om niks te kopen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:29

Ik ben vanavond, morgen en misschien
Overmorgen alleen met eten. Nu maak ik dalijk wel een pastaatje omdat vriendlief tussendoor even thuis is voor hij naar duitsland vertrekt
maar ik denk dat ik deze week veel uit voorraad eet en vlgnde week pas weer echt grote boodschappen doe .
Heb nog een paar maaltijden in de vriezer(chili, gegratineerde bloemkool, erwten en paprika soep en een hoop losse groente.
Laat ik over vlees en vervangers maar niet eens beginnen)
dus wil voor de feestdagen uit de vriezer maar eens flink aanspreken

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:36

Wat vriezen jullie in qua maaltijden?
Wij vriezen nooit kant en klaar eten in, maar we krijgen binnenkort een nieuwe keuken en hebben gedurende een week alleen een koelkast + vriezer en een magnetron... dus ik denk dat ik van tevoren maar ga koken en invriezen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:40

Je kan bijna alles invriezen volgens mij :)
Pizza, ovenschotels, lasagne, quiche, maaltijdsoepen..

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 15:33

Stamppotten, pasta's. Ik gooi zowat alles er in. Het liefst klaargemaakt en wel. Lekker makkelijk.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 15:43

Quellian schreef:
Wat vriezen jullie in qua maaltijden?
Wij vriezen nooit kant en klaar eten in, maar we krijgen binnenkort een nieuwe keuken en hebben gedurende een week alleen een koelkast + vriezer en een magnetron... dus ik denk dat ik van tevoren maar ga koken en invriezen.

Ik vries bijna alles wat ik maak in als ik over heb... chili, curries, stamppotten , soepen(momenteel erwt, paprika, tomaat, pompoen en groente kwam ik net achter) soep sowieso heel veel want op zondag zijn we de hele dag op pad met de hond ivm trainen en dan is smorgens soep er uit die ik s avonds alleen maar hoef op te warmen ideaal... en ik vind blik/pak/zak soep smerig.
Gegratineerde bloemkool...
eigenlijk alles waarbij de groente niet rauw horen te zijn(andijviestamp bijvoorbeeld)

Pastaas, risotto, , lasagne, rijstgerechten...
Het 1 blijft lekkerder dan het ander maar liever zo dan dat ik het weg moet knikkeren

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 16:48

Hier niet zoveel meer in de vriezer. Ga nu elke dag naar de winkel, maar doe dat tussen het eind van mijn werktijd en het ophalen van mijn kinderen. Wat praktisch betekend dat ik binnen ongeveer 5 minuten weer buiten de winkel moet staan en ik dus alleen snel haal wat ik echt nodig heb, wat doorgaans alleen het avondeten is. Moet zeggen dat dat ook een hoop geld bespaard want extra dingen koop ik niet haha! Ideaal. En op die manier gooi ik ook niks weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 18:10

Gaan hier ook weleens mensen naar de Plus? Mn broer spaart met een vriend voor het boodschappenpakket. Maar ze gaan het waarschijnlijk niet redden. Dus mocht iemand zegeltjes hebben en daar niks mee doen?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 18:18

Ik vries ook bijna alles in. Pasta, rijst, stamppotten, quiches, losse groenten en vlees.
Had van de week een gratis appeltaartje gekregen bij de emte, maar die pastte niet eens heel in de vriezer :+ Dus in porties in de vriezer gedaan.
Deze week ook lekker makkelijk doen, ga niet koken.
Vandaag een kant en klare stamppot en quiche gehaald bij de lidl, en de overige 5 dagen wat opwarmen uit de vriezer.
Hoef gelukkig deze week geen etenstijd-diensten te draaien op het werk, dus kan weer lekker dingen opwarmen ipv elke keer pastasalades en wraps.