Naar school had ik altijd kwalitatief goed brood, bevroren smeren en dan in zilverfolie langzaam ontdooien en dan was het prima te eten. Stond er om bekend
BWendyB
Geplaatst: 08-12-15 12:21
Tip Ik heb net de reclame binnen gekregen en daarbij zat een kaartje van voordelige huurdersvoordeel van je zorgverzekering.
Ik heb tot nu toe een super goedkope week. Ondanks dat ik zelf voor lunch moet zorgen. Eer dat ik thuis ben deze week is het zomaar half 7 en om dan groente te koken oid heb ik geen zin meer in. Ben dus de restjes uit de vriezer aan het opmaken. Beetje rijst koken vanavond en saus opwarmen. Erg makkelijk.
Dat dacht ik ook gelezen te hebben. Wel fijn dat je het wel heb gekregen. Ga ik het ook nog even proberen, las namelijk pas achteraf dat het of of was en niet en en
Ik heb alles terug gehad van Kortingisleuk! Ook ik had de 1+1 bij AH van Persil maar gewoon hele bedrag terug gekregen, evenals Tena Lady , Belvita koekjes, de badschuim, cola en had van de week de greek yoghurt gehaald en ook al terug gehad leuk zo hoor haha!
Sonja_vR
Geplaatst: 09-12-15 14:50
Niet aan mij gericht de vraag, maar ik had ook die bonus aanbieding 1+1 gratis maar heb wel de volledige prijs van 1 verpakking terug gekregen.
Ik heb vandaag alles behalve bezuinigd. Is hier kerstmarkt en waren veel streek producten. Dus ben aardig los gegaan
Een kist mandarijnen voor 2,50 Hele grillworst voor 2,50 3 vers gemaakte rookworsten voor 4euro 3jaar oude geitenkaas 2,30 Boerenkaas 1kg 6,50 Kaas plank besteld voor kerst 30 euro, zitten 8 kazen in, 3 potjes met saus, vijgenbrood, kaasplank en mes. En gratis een fles port erbij. Is voor 12 personen dus echt niet duur.
En een Veluws lendenstuk besteld voor kerst en patrijs. Daar kreeg ik weer handgemaakte bonbons bij.
En verder heb ik mezelf vol zitten proppen met de proeverijen overal.
Had met een like actie op Facebook een gourmetschotel gewonnen van 1,5 kg. Dus gisteren mijn schoonzusje te eten gehad, vanavond vrienden en morgen mijn moeder haha. Zat ook groenten etc bij dus had alleen stokbrood gekocht. Wel goedkoop weekje dus want heb amper boodschappen hoeven doen
xFioon
Geplaatst: 09-12-15 16:56
Ik ook de 1+1 actie, en ook 100% uitbetaald gekregen. Had op mijn ouders adres (2x) en mijn eigen, dus weer 6 doosjes haha. Moet er nog 1 terugvragen, en nog 1 cola, 1 rijst en de belvita koekjes. Maar van de belvita koekjes (3x ) ben ik de code kwijt oeps. Had een foto van gemaakt met mn telefoon, foto's overgehaald naar mn computer en nu weet ik ff niet meer waar, dus moet even een uurtje besteden aan zoeken van de week