Kregen netjes een bevestiging per post en in de mail waar alles in stond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leorah schreef:We hebben de acceptatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOEHHOEWWWW we gaan verhuizen!!![]()
![]()
![]()
Symbeami schreef:We hebben ook een prima huis, maar we willen graag ietsje vrijer zitten. Zitten nu 2 onder 1 kap en wel lekker dichtbij dorp en stad. We gaan ook alleen maar naar een ander huis als wij vinden dat het een vooruitgang is op wat we nu hebben. Toevallig hadden we een heel gaaf huis gezien wat ook op een hele mooie plek stond. Daarvoor wilden we ons huis wel verkopen. Maar ja, dat is dus verkocht. En toevallig hebben we nu weer iets moois gevonden en omdat er in deze tijd heel veel moois te koop staat voor best redelijke prijzen proberen we gewoon wat.
Wij hebben een voordeel dat we niets hoeven, we kunnen gewoon vrij een beetje rondkijken. Lukt het niet, ook goed, blijven we lekker hier.
Citaat:ik weet niet wat je budget is, maar er staat hier in de straat wel een leuke te koop: http://www.funda.nl/koop/culemborg/huis ... dseweg-12/
Caballo77 schreef:Gisteren nog een keer alles laten berekenen door de hypotheekadviseur, de laatste beslissingen gemaakt wat betreft de hypotheek en alvast een deel van de papierwinkel ingeleverd.
Net de verkoopmakelaar gebeld om de laatste voorwaarden door te geven en dat was allemaal geen probleem. Dus........
...... ik heb zojuist mijn allereerste koophuisje gekocht![]()
![]()
![]()
!!