[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:11

je kan het ook heel gemakkelijk online doen. Hebben wij ook gedaan en dat was echt ideaal :j Je hebt het direct geregeld. Zo ook met het waterbedrijf trouwens.
Kregen netjes een bevestiging per post en in de mail waar alles in stond :j

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:33

Leorah schreef:
We hebben de acceptatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOEHHOEWWWW we gaan verhuizen!! :D :D :D :D

Gefeliciteerd!!

Caballo spannend nog? ziet er wel als een mooi appartement uit en de vraagprijs lijkt me niet zo gek?

Ik ga zelf vrijdag een huis bezichtigen en zaterdag krijg ik de eerste kijkers voor mijn huis. Vind het ook wel spannend.

Tinkels

Re: [HK]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 15:14

Waarom willen jullie graag verhuizen Symbeami? Je huis klinkt wel goed zo met ruimte en grond :)

Onze agrarische bestemming is inmiddels van het huis, dus nu wordt alles ingestuurd ter eind beoordeling bij de geldverstrekker. Ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 15:24

Gefeliciteerd alvast aan eenider bij wie het de goede kant op gaat.
En succes aan de mensen die nu starten aan de koop of verkoop!
(ik kan toch al die namen niet onthouden hoor..en een of twee opschrijven en de rest missen is niet netjes :+)

Wij zijn inmiddels in het aftel / inpak stadium beland.

Jeetje wat is dat snel gegaan zeg. Dacht echt dat het nog tijden zou gaan duren en nu nog geen 2 weken meer voor we de sleutel krijgen!

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 15:26

We hebben ook een prima huis, maar we willen graag ietsje vrijer zitten. Zitten nu 2 onder 1 kap en wel lekker dichtbij dorp en stad. We gaan ook alleen maar naar een ander huis als wij vinden dat het een vooruitgang is op wat we nu hebben. Toevallig hadden we een heel gaaf huis gezien wat ook op een hele mooie plek stond. Daarvoor wilden we ons huis wel verkopen. Maar ja, dat is dus verkocht. En toevallig hebben we nu weer iets moois gevonden en omdat er in deze tijd heel veel moois te koop staat voor best redelijke prijzen proberen we gewoon wat.
Wij hebben een voordeel dat we niets hoeven, we kunnen gewoon vrij een beetje rondkijken. Lukt het niet, ook goed, blijven we lekker hier.

juffie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 18:04

Wat een leuke ontwikkelingen allemaal.

Ik heb net mijn verhuiskaarten binnen gekregen! Wat een ei ben ik, ik ben namelijk vergeten onze namen op de kaart te zetten... Dan maar old-school de namen met de hand erop zetten!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 18:12

Bedankt voor de felicitaties!!

Ik denk dat ik de kerstkaarten combineer met een verhuisbericht. Kan het mooi in 1x allemaal :)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:17

Symbeami schreef:
We hebben ook een prima huis, maar we willen graag ietsje vrijer zitten. Zitten nu 2 onder 1 kap en wel lekker dichtbij dorp en stad. We gaan ook alleen maar naar een ander huis als wij vinden dat het een vooruitgang is op wat we nu hebben. Toevallig hadden we een heel gaaf huis gezien wat ook op een hele mooie plek stond. Daarvoor wilden we ons huis wel verkopen. Maar ja, dat is dus verkocht. En toevallig hebben we nu weer iets moois gevonden en omdat er in deze tijd heel veel moois te koop staat voor best redelijke prijzen proberen we gewoon wat.
Wij hebben een voordeel dat we niets hoeven, we kunnen gewoon vrij een beetje rondkijken. Lukt het niet, ook goed, blijven we lekker hier.

ik weet niet wat je budget is, maar er staat hier in de straat wel een leuke te koop: http://www.funda.nl/koop/culemborg/huis ... dseweg-12/

verkoop van ons huis vlot nog steeds niet helaas. ik weet niet wat we er nog meer aan kunnen doen (behalve zakken met de prijs).

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 00:49

juval, ik wil wel hier in de regio blijven. Mijn werk is in Deventer en van mijn vriend ook. Mijn vriend gaat deze regio sowieso niet verlaten.

Het punt is vaak dat er gewoon mensen voor je huis moeten vallen..... ik vind het wel een mooi huis van jou. Er moeten maar net mensen naar zoiets op zoek zijn.

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 00:52

Citaat:
ik weet niet wat je budget is, maar er staat hier in de straat wel een leuke te koop: http://www.funda.nl/koop/culemborg/huis ... dseweg-12/

Wauw! met zwembad.... is wel erg boven budget..... als ik dat kon betalen dan stopte ik meteen met werken haha.
Triest eigenlijk, ze zijn al 2 ton gezakt met de vraagprijs......

Caballo77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 11:48

Gisteren nog een keer alles laten berekenen door de hypotheekadviseur, de laatste beslissingen gemaakt wat betreft de hypotheek en alvast een deel van de papierwinkel ingeleverd.

Net de verkoopmakelaar gebeld om de laatste voorwaarden door te geven en dat was allemaal geen probleem. Dus........

...... ik heb zojuist mijn allereerste koophuisje gekocht *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* !!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 13:45

Gefeliciteerd!! *\o/*

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:12

gefeliciteerd joh :D

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:32

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 17:17

Caballo77 schreef:
Gisteren nog een keer alles laten berekenen door de hypotheekadviseur, de laatste beslissingen gemaakt wat betreft de hypotheek en alvast een deel van de papierwinkel ingeleverd.

Net de verkoopmakelaar gebeld om de laatste voorwaarden door te geven en dat was allemaal geen probleem. Dus........

...... ik heb zojuist mijn allereerste koophuisje gekocht *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* !!

Hey wat leuk!! Gefeliciteerd :D

Toevallig..... ik dus ook!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :')
Eerste huisje gekocht, ik besef het nog niet helemaal...... :=

Caballo77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 17:24

Jij ook gefeliciteerd Fiebie!!
Zo te lezen, zitten we in dezelfde fase!! Bij mij moet het besef ook nog komen, haha.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 17:30

Bizar is het he? :D

Precies dezelfde route ook, gisteren ook berekeningen laten doen door de hypotheekadviseur.
Eventuele hypotheek samengesteld en gegevens achter gelaten.

scappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 17:52

Wij hebben twee maanden geleden ons eerste huis gekocht. Het moet nog gebouwd worden maar je ziet gelukkig al vooruitgang. De oplevering word het derde kwartaal van 2013 verwacht. Het verhuizen duurt dus nog even. Jammer genoeg is het huis nu al 2 % duurder door de BTW.

Zijn er nog meer mensen die een nieuwbouw huis hebben gekocht?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 20:52

ik heb gewoon al 5 dozen vol met boeken :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 20:55

Hoe indrukwekkend dat is, hangt wel een beetje af van het formaat van die dozen :P

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:41

o men, ik kwam om in de dozen met boeken...het ergste is nog, ik moest ze twee keer verhuizen....

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:55

Dole bananen dozen stamp vol.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:52

lol, jups...en mijn moeder werkt in een verzorgingshuis, dus ik had ook bergen incontinentie materiaal dozen vol met ...sja vanalles eigenlijk...twee derde van mijn spullen zat in tena dozen :+ staan er nu nog van op zolder hihi

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 12:34

Dingen werken altijd super!
Mijn nieuwe buurman is, hoe handig toch, verhuizer van beroep :+
Had nog wel wat dozen over..haha

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 13:06

ik heb ook nog een stuk of 4 onuitgepakte verhuisdozen vol boeken staan. ik kan boeken toch heel moeilijk weg doen op een of andere manier..
op mijn werk waren we begin dit jaar verhuisd, dus daar heb ik mn dozen vandaan.. heel handig.