Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisette03 schreef:Doubtless wat een gave keuken! Foto's zijn van de architect, maar wel van het huis waar je gaat wonen toch? Wordt de doorgang niet onwijs smal als je daar nog wat tegen de muur zet? Kun je evt deurtjes dan nog wel normaal openen?
Zo'n 80cm in de breedte heb je zeker wel nodig.
Op dit moment staat er al een tafelblad op schragen tegen de muur aan & dan heb je genoeg ruimte over om te lopen en te koken. Kastjes kunnen nog gewoon open! Ik denk dat de ruimte tussen de muur en de keuken zo'n 1m50 is.

Vooral dat stuk daar bij de bank; zand dat uit kinderschoenen valt en dat schuurt dan zo lekker
Misschien moet ik ze gewoon maar eens een paar emmers zand naar binnen laten gooien en zo de hele dag door de kamer heen laten schuiven 

)
!
Hey misschien is dat wel een leuk idee: eenieder die dat wil, plaatst foto's van de vertrekken in het huis (allemaal of waar je raad over wil) en dan geven wij suggesties over verplaatsingen/veranderingen. Je zou bijvoorbeeld kunnen aangeven of je het in kleine/makkelijke/goedkope dingen zoekt - zoals weg doen, verschuiven, een kastje schilderen, andere accessoires. Of groot/meer werk/meer kosten - zoals een muur schilderen, een nieuwe bank, je huis verkopen
voor we dit huis kochten een ander huis bekeken waar we de aangrenzende schhu dan tot woonruimte zouden verbouwen, had het al helemaal ingericht, ramen en deuren erin etc etc 
_San87_ schreef:Oh ik heb andere ervaringen. Maar goed, kan me voorstellen dat mensen het idd niet kunnen. Ik zie bijvoorbeeld geen meubels als ik huizen bekijk :@. Dan zie ik een lege ruimte met de mogelijke meubels die ik er zelf in plaats.