Ik meld me ook weer. Zijn al bijna 2 jaar aan het kijken voor een ander huis. Maar het wilde tot nu toe nog niet echt lukken. Nu weer een leuk huis op het oog. Maandag even bellen voor een bezichtiging. Ben benieuwd hoe het er van binnen in het echt uitziet, want het huis is wel echt gedateerd en moet veel aan gedaan worden.
Ow schuldsaldo is een soort levensverzekering! Noemt hier zo. Sluiten we af bij de bank. Meestal verplicht. Je kan je verzekeren voor 50%, maar bv ook voor 100%.
Wij zijn gister bij het huis gaan kijken. Er was veel animo voor het huis. In 3 dagen 6 bezichtigingen. Nu moeten we allemaal voor vandaag 5 uur een bod doen. Wie het meest bied krijgt het huis. Wordt een spannend dagje dus!
Ik kom hier ook maar eens binnenvallen. Heb begin mei mijn eerste huis ovb goedkeuring van de financiering van het nieuwe huis van de verkoper gekocht, 1 tip, doe dat nooit. Uiteindelijk 3x verlenging van de termijn moeten geven, wat een spanning, maar vrijdag eindelijk definitief positief bericht gekregen. Mijn hypotheek was gelukkig meteen in orde. De overdracht is nu over 4.5 week erg krap geworden door de hele toestand...
Ruitje; hoe is het bieden afgelopen? Miran; en bij jou?
Meteen even een vraag van een heel andere orde, hoe hebben jullie een keus gemaakt tussen de verschillende gas/licht leveranciers? En hoe lang vantevoren moet je wat regelen hiervoor?
Ik heb tarieven vergeleken met behulp van een vergelijkingssite op basis van mijn verbruik in de eerste drie jaar.
Anne_Baukje
Geplaatst: 27-07-15 00:15
Wij gaan een hele spannende week tegemoet. Deze week moeten we eindelijk een offerte hebben van de bank anders gaat het huis dat we willen kopen, weer de verkoop in
Wij gaan een hele spannende week tegemoet. Deze week moeten we eindelijk een offerte hebben van de bank anders gaat het huis dat we willen kopen, weer de verkoop in
Moeten jullie een offerte hebben of een finaal akkoord?
Bij ons zijn alle stukken door de eerste keuring op 1 na. Dus die gaat mijn vriend vandaag nog regelen en naar de tussen persoon brengen en dan kan het voor het finaal akkoord!