Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Yvankaxx schreef:Ons huis staat onder bod![]()
Uiteindelijk 6 bezichtigingen gehad en 4 biedingen.
Jij ervaart de gekte dus nog niet op jullie huis?
Flowery schreef:Wij hebben vanmorgen weer een onwijs leuk huis bezocht! Gaan zeker een bod uitbrengen maar onze makelaar kon vanmorgen niet mee en kan vrijdag pas langs de woning om hem zelf nog even te bekijken. Ik ben dan met deze markt alweer bang dat dat te laat isMaar we waren wel pas de 2e die kwamen bezichtigen dus ik hoop maar dat de rest niet meteen een uur later een bod doet
Urona447 schreef:Ik heb ook vaak het idee dat mensen een grote verbouwing onderschatten. Je moet of heel veel geld hebben en het compleet laten doen of je moet er heel veel tijd in steken en dat gaat natuurlijk altijd ten koste van iets.
Wendy_Komen schreef:Oudere huisjes hebben soms zulke mooie pareltjes waar toch wel wat werk aan nodig is...
[ [url=m/NTAH9N.jpg]Afbeelding[/url] ]
flooooo schreef:Ik wandelde vanmiddag nog even langs het huis waar we gaan bezichtigen, echt een mooi keurig buurtje en heerlijk gelegen. Nu zag ik een paar huizen verderop ook een prachtig huis, wel enorm gedateerd en een lik verf kan geen kwaad op de kozijnen. Volgens mij oudere mensen als ik het goed zag. Hij staat natuurlijk niet te koop maar is het heel gek om als dit niets wordt een briefje door de bus te doen? Zeker gezien wij maar in 5 a 6 straten willen wonen is onze zoektocht zo beperkt en dan hebben we ook nog wensen qua grootte. Dit leek ook echt aan te sluiten.
Daihyo schreef:Ja dat is ook zo
En bij jullie ook overboden? En gunstige voorwaarden?
Ik ben zó benieuwd