Vanmorgen vroeg wat regen gehad, maar de rest van de dag droog eeen zonnetje. Ik vond het lekker buiten
Vanmorgen was het heerlijk buiten. Wel een koude wind maar in de zon was het heerlijk. Vanmiddag begon het dicht te trekken en te regenen. Het regent nog steeds
Geweldig mooi weer vandaag gehad en nu nog.Blauwe lucht met wolken en een heerlijke warme zon. Hele dag geen druppel gevallen.
Gisteren hadden we regen tussen half 5 en 5 uur. Maar het was helemaal niet koud gisteren. En vandaag? Grijs, wat een nieuws. Het is wel droog.
esje01 schreef:Dramatisch slecht.Het lijkt de zondvloed wel Maar je hebt wel gelijk. Slechter dan dit wordt het niet, dat is dan weer een voordeel.
Wat bagger vandaag zeg. Vanavond is het pas droog geworden. En het waaide ook nog hard vandaag. Jakkes.
PrizTwir schreef:Wat bagger vandaag zeg. Vanavond is het pas droog geworden. En het waaide ook nog hard vandaag. Jakkes.Hier precies zo... Word je echt niet vrolijk van.
Gelukkig werd het droog, maar veel te laat naar mijn zin... Ik hoop dat het de komende dagen/weken beter gaat worden...
Hier is het ook grijs. Als ik buienradar(zonradar) moet geloven dan wordt het hier vandaag weer geen zon. Het blijft wel droog en een graad of 10.