Alja.. misschien is een garagebox een optie?! Nee, grapje... De enige regio waar je misschien wat kunt vinden, mits je (genoeg) eigen geld meeneemt is oost-groningen denk ik....
Nouja, ik zag in Zoetermeer laatst iets te koop voor 60.000, was oud huur, 3 kamer app. Met de voorwaarde dat je het eerst te koop aanbood aan de verhuurder als je er weer uit ging.
En Zoetermeer is niet goedkoop dus zoiets zal voor een stuk minder toch ook wel ergens zijn?
Sammie
Geplaatst: 17-07-15 12:50
edit nee wacht. servicekosten hmm..
Laatst bijgewerkt door Sammie op 17-07-15 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja ik wil ook wel huren maar sta nergens ingeschreven.
Sammie
Geplaatst: 17-07-15 12:56
Dat maar eens rap gaan doen dan! Ik kom onder de 50.000 alleen maar serviceflats tegen. Dus t goedkoopste appartement zal wrs zo rond de 80.000 liggen. En dat is of hutje mutje of afbraak.
Misschien is anti kraak wonen wat? Dat is goed betaalbaar en ondertussen kan je gewoon ingeschreven staan en kan je met de tijd overstappen in een betaalbare huurwoning.
Alja heb je de mogelijkheid om nog even in DLD te blijven wonen en door te blijven sparen? Of opzoek te gaan naar een baan met meer uren / loon? Weet niet hoeveel geld je nu kunt inleggen maar met 12.000 op jaar basis word het wel moeilijk. Komt er wellicht ergens nog geld uit vrij? Een huidige koopwoning die te koop staat bv.
Eleentje
Geplaatst: 17-07-15 16:20
Lees hier al een tijdje mee, goede tips voorbij zien komen. Hier gisteren het telefoontje dat de hypotheek is goedgekeurd. Uiterlijk 1 oktober krijgen wij de sleutel van ons eerste koophuis.
Lees hier al een tijdje mee, goede tips voorbij zien komen. Hier gisteren het telefoontje dat de hypotheek is goedgekeurd. Uiterlijk 1 oktober krijgen wij de sleutel van ons eerste koophuis.
@eleentje: gefeliciteerd! @alja: die woning in Aalten moet je in ieder geval niet doen. Slechte woning in een slechte wijk in een uithoek. Lastig zoeken, met zo'n inkomen....
Anne_Baukje
Geplaatst: 17-07-15 18:38
Gefeliciteerd!
Hier nog steeds aan het wachten op de hypotheekofferte. Erg zenuwachtig worden we ervan, omdat het zolang duurt. 4 juni al voorlopig koopcontract getekend, datum hebben we van de week al moeten opschuiven.