Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik had alle liedjes uit de afspeellijsten verwijderd
Lavien schreef:Kun je albumillustraties ook gewoon toevoegen aan je nrs zonder dat je naar de iTunes store gaat? En zoja hoe?
En als je een nr. uit je iPod wilt verwijderen op iTunes, moet je dan de al die geselecteerde hokjes 1 voor 1 opheffen?
Gister was dit nog niet het geval, vandaag toen ik de pc opgestart had wel. (Ik heb de computer niet meteen opnieuw opgestart.)

wie weet of dit normaal is bij ipod nano?
Geen idee hoe dat komt, ik heb ook niet met de instellingen zitten prutsen oid. Ben daarnet alle mogelijke instellingen afgegaan op zowel iTunes als mijn iPod zelf, maar niks te vinden. In iTunes spelen alle nummers overigens gewoon normaal door tot het einde.leonieswenny schreef:ook ik heb een ipod
maar bij mij is de batterij erg snel leegwie weet of dit normaal is bij ipod nano?
Marijee schreef:Ik mag een I-pod, Ik ben er al aan voor het sparen, en nu is mijn vraag, welk model is een aanrader ?
Ik wacht ziezo eerst nog wel een tijdje, en ga wel eens rond kijken welk model mij aan spreekt
Stumper_ schreef:Een volgende vraag: Hoe kan je in de nieuwste iTunes de waarschijnlijkheid van de shuffle instellen?
Ik ga het ook eens uitzoeken.
. staan nu misschien 30 liedjes op. en hoe ik het gedaan heb> geen idee
just_kiki schreef:ik snap nog steeds niet hoe ik er muziek op zet. staan nu misschien 30 liedjes op. en hoe ik het gedaan heb> geen idee
Marijee schreef:Ik wil graag nu een Ipod nano 8gb/16gb
Ik dus ervaringen van mensen hoe hij nou echt is!
Ik vind het een fijne mp3 speler. Helder en groot scherm, fijn formaat. Schud-functie is er leuk, maar soms bij een plotselinge beweging wil hij ook overschieten naar een ander liedje.