Leonoor schreef:Het toestenbord probleem is opgelost bij de S500i hoor, dat gebeurt niet meer gelukkig.
De 6300 is ook lekker toestel inderdaad!
Wat ben ik blij dat te horen
! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leonoor schreef:Het toestenbord probleem is opgelost bij de S500i hoor, dat gebeurt niet meer gelukkig.
! Tutti_Frutti schreef:Leonoor schreef:Het toestenbord probleem is opgelost bij de S500i hoor, dat gebeurt niet meer gelukkig.
Wat ben ik blij dat te horen!
) 
Elianna_ schreef:Wie heeft hier trouwens een LG Shine ? Ik ben namelijk helemaal verliefd op die telefoon, maar heel veel mensen in mijn omgeving zeggen dat die scrol knop helemaal niks is. Dus wil ik graag wel eens de mening weten van jullie..
ik zat eens ff te kijken naar telefoons en nou vind ik de samsung P520(geloof ik
) de Giorgio Armani telefoon. Is er misschien iemand die deze telefoon heeft en er dus ervaring mee heeft
nou had ik dus nog een vraagje: het is helemaal touchscreen hoe moet je dat doen? met je vingers of met een stokje? en hoe moet je nou smsen met zo'n telefoon
veel vragen en hopelijk heeft iemand antwoord(de LG Prada is geloof ik hetzelfde dus misschien heeft iemand die en weet hoe je bij die moet smsen
)
Leo schreef:Heeft iemand hier ervaring met de Samsung u700 en de LG Viewty?

Leo schreef:Heeft iemand hier ervaring met de Samsung u700 en de LG Viewty?

) dus daar zal ik denk ik geen last van hebben. Wel goed om te weten dat de telefoon daar op reageert.

hier niet op bokt, maar dan krijg je dezelfde positieve uitspraken

En hijs echt gaaf dat rondje ding zijn zeg maar je pijltjes en er zit een mp3 speler op (en nu dus zo'n 70 nummers) een camera en een bluetooth e.d