Dit is eigenlijk een “werftrap”. Deze blijft tijdelijk staan, maar toch al enkele maanden, tot de nieuwe geleverd wordt.
speurneusc
Geplaatst: 06-07-23 11:08
denk ik tijdelijke trap, is niet echt geschikt hout voor jaren trap plezier, is te zacht en verend en als het uitdroogt wat dan?
pmarena
Geplaatst: 06-07-23 11:14
Ja wil je toch al meteen een mooie trap laten maken? Volgens mij kan deze het best een poosje redden. Maar als het budget het nog toelaat dan snap ik wel dat je liever meteen de boel "af" maakt
Gaan de honden en poezen al veel naar binnen dat je ziet...?
De katten lopen er wel rond. De honden mogen niet er is water in de kelder, dan zitten ze altijd in de kelder
Gezien een open trap pas opgemeten kan worden na de pleisterwerken en dan nog een 12 weken duurt voor plaatsing, was deze trap echt nodig. Ik zou er al in wonen en nog met ladders moeten werken. Dit is een “goedkope” oplossing tot dan. Zo moet ik er ook niet heel veel haast achter zetten.
Meestal duurt de afbouw net zo lang als de ruwbouw.
webster543
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-23 09:28
Dank jullie wel!!! Ik ben er echt zoooooo blij mee.
Ik heb net geïnformeerd voor de ramen, die worden geplaatst tijdens de eerste week van september. Dus vanaf 3 september! Het kan mogelijks vroeger, maar dan gingen ze het laten weten. Volgende week wordt de riolering aangesloten, na het bouwverlof wordt de kraan en de zeecontainer weg gehaald en komt ook de grondwerker al alles rond het huis in orde maken. Ook gleuven trekken voor de stroom en water voorziening naar de stallen.