Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
→ maakt het niet uit, of het nu mijn man is, een vlieg/ mug die zich niet buiten laat zetten, vroeger de paarden die dan een mopper kregen (Hercule stond dan altijd heel aandachtig erbij te luisteren→ Polie ging van de leg dus bij haar ben ik er dan ook totaal mee gestopt).
. "Äch, zeg ik een beetje kunnen we wel hebben". Ik moest toch nog groente hebben voor vanavond dus ik ga naar de tuin en ik zie merels wegwippen en ze kijken me aan. Ik kijk naar de tomatenstruiken en schrik van de ravage die ik zie
, dus ik draai me om, geef vervolgens een boze preek zo van samen delen doen we hier in dit gezin en wat jullie doen is alles zelf pakken terwijl wij het werk doen→om met opgeheven vinger boos te eindigen met: "dat doen we dus hier niet meer hé, eerlijk delen!". En ik klap boos in mijn handen en de rakkers vliegen weg. Komt mijn man stikkend van de lach de hoek om en zegt: "zo, dat zal indruk hebben gemaakt, ik denk dat het nu wel klaar is".
.

Prairy schreef:palousa_boy schreef:Ik had laatst ook wel een mooie, lijkt wel een beetje op die van jou maar dan met haar en een hoorn![]()
[ [url=m/cNhBqW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die heb ik ook wel eens gehad, ik dacht, gave rups, zal vast een mooie vlinder worden!
Blijkt één of andere saaie nacht vlinder te zijn

Alles ligt nu aan de oplader, straks eens vliegen.