Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naath86 schreef:Karijn is het gewoon pvc? Mooie kleur hoor!!
Onze eiken vloer is afgelopen week weer opnieuw geschuurd en geolied. Ontzettend blij met het eindresultaat! Alle muren weer opnieuw gesausd en nieuwe plinten eromheen. Twijfel nu alleen om de radiatoren toch nog wit te gaan schilderen.
[ [url=m/1Im8qt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jennyj01 schreef:Naath86 schreef:Karijn is het gewoon pvc? Mooie kleur hoor!!
Onze eiken vloer is afgelopen week weer opnieuw geschuurd en geolied. Ontzettend blij met het eindresultaat! Alle muren weer opnieuw gesausd en nieuwe plinten eromheen. Twijfel nu alleen om de radiatoren toch nog wit te gaan schilderen.
[ [url=m/1Im8qt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zoude radiatoren een ombouw geven. De rest is nu super strak en een radiator blijft een lelijk ding. Geschilderd of niet.
Flying_Angel schreef:Oké, ik heb ook weer even jullie hulp nodig. We hebben ons tv-meubel vervangen, maar nu hebben we helemaal geen opruimmogelijkheid meer. We hebben een wit boekenkastje Billy staan met boeken erin. Maar die mag wel weg. Dan zoek ik dus een kast met open ruimte en opbergruimte achter deurtjes denk ik. Ik vind spelletjes in het oog rommelig ogen. De muur achter de kast is gewoon wit, de rest van het interieur is wat groen/blauw. Iemand inspiratie?