Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lys_PPA schreef:Ahh dat fotoboek, zo zonde! Leuke update weer, ik ben zo benieuwd als de stallen er zijn. Dat kan niet anders dan dat dat mooi gaat worden.

Keet schreef:Ja, nu moet je wel na deze aanvulling
Ik heb 't filmpje niet op m'n telefoon staan, dus even geduld tot vriendlief terug is van z'n werk 
sureido schreef:Sow haha best creepy!
En helemaal als je je bedenkt dat de voerbak waar hij omheen draait een geleende bak is. Wij waren onze voerbak bij vrienden vergeten en toen heb ik die van mijn ouders geleend, van onze overleden hond(en) 
Caira schreef:Wow dat is best schrikken! Mijn hond was ook gelijk ‘aan’ toen hij Brego hoorde.

) ? Robijntjah schreef:Dat filmpje
Is het nog gebeurd na het returnen van de voerbak (die bij ons neem ik even aan) ?
Brrrrr
Toch handig met zulk weer, die noodstallen.

Uit de spookwereld haha, 10 t/m 16 februari 
Geluid aan voor full experience

Neehoor, ze vindt 'm stiekem best leuk.. maarja, merrie hè

Lekker dekentje mee 

Spaar ik, als we op vakantie zijn

Wordt steeds erger met de modder.. 

Voor 't eerst dichtbij Dije. Behalve dat ie ff moest laten zien hoe stoer ie wel niet is, viel het gelukkig allemaal mee

Kreeg een heel pakket mee naar m'n werk, was erg leuk om open te maken
Met precies allemaal dingetjes die ik heel lekker vind 

Z'n positionering is alleen een beetje 'off'

Lente hangt in de lucht!!

Die hals

heerlijk commentaar weer
en wat een slijmbal die Kevin 
moeten we steeds een week wachten...

DeniseES schreef:Die Flits in die doosheerlijk commentaar weer
en wat een slijmbal die Kevin
Je gaat lekker met de updates de laatste dagen! Straks ben je ineens bijmoeten we steeds een week wachten...
Wat ziet het er trouwens allemaal koud en nat uit, kan ik me nu ook vrij weinig meer bij bedenken
Splash en Wilg hebben een beetje een haat liefde verhouding
Ik kwam ook heel veel grappige foto's tegen deze keer hahaha 
Die maanden in de winter deden we nagenoeg niets 

Maar ze doen nooit héél lelijk tegen elkaar gelukkig 
Saul schreef:Wat geniet ik toch van jouw topic
Iedere keer weer.
Wat heb je toch een lekkere beestenboel bij elkaar gespaard
En in wat voor luxe bios zijn jullie geweest.
Zo leuk om te horen 
) ook wel erg blij mee

Zit heerlijk, beentjes omhoog, iets onderuit gezakt en iedereen z'n eigen plankje

Prairy schreef:Nog meer poezen
Saul schreef:Ohhh
Katten heb je nooit genoeg
En ik was anti kat
En nu hebben we de ruimte
Én heeft ze een nestje gekregen, dus we krijgen er een broertje van Flitser bij

Ben toch wel trots op hoe hij is uitgegroeid.. Tis een knappe en lieve hond geworden
Nu alleen nog die vervelende puppy-streken afleren en we zijn helemaal gelukkig

en Brego
En happy birthday voor Brego
Helaas het eerste kleintje in het nest gevonden, helemaal koud.. wij konden hem niet meer helpen.. daarna leek Marsh zoveel moeite te hebben om de rest eruit te krijgen, dat ik haar toch maar heb meegenomen naar de dierenarts, wat voor een konijn vaak een hele nare ervaring is.. met een röntgenfoto gekeken of er nog meer kleintjes in zaten en dat was zo. Zelfstandig kreeg ze deze er niet meer uit, dus keizersnede.. en deze operatie heeft ze niet overleefd
Ook het kleintje was helaas al dood, wat waarschijnlijk een deel van haar doodsoorzaak is geweest. Samen met alle stress is het haar fataal geworden..
Met hoop op vermeerdering richting de DA en met een leeg mandje terug naar huis..
Ondertussen werd de situatie voor de vrouw met de twee konijntjes steeds lastiger, en hebben we besloten om deze lieverds op te halen. Vrijdag helaas afscheid moeten nemen van Marsh..
Nu alleen nog in herinnering...

Twee hele lieve konijntjes, altijd een superhuisje gehad, zijn in topconditie en heel knap
Mijn mannetjes zijn er ook al helemaal gek op! Kan niet wachten tot we zo ver zijn dat we de konijnenren af kunnen maken!
Links de 3 hokken, de oude volière. De ren willen we dan maken tot de bosrand en het stenen muurtje achterin, achter de put!