Oke, dit is wel even heel anders wakker worden... Damn...Had ik nu maar.. maar ja, achteraf is een koe onder de staart kijken... En nee, ik heb er even door andere zaken die mijn aandacht meer nodig hadden/hebben, niks gelezen, maar nu schrik ik wel even, XRP is even gezakt zeg...
Je hebt pas verlies als je verkoopt in zulke dips. Lekker blijven vasthouden en t komt vast weer goed..
PeerAppel
Geplaatst: 23-04-21 07:03
J0anieke schreef:
Je hebt pas verlies als je verkoopt in zulke dips. Lekker blijven vasthouden en t komt vast weer goed..
Dat is ook mijn wijsheid inderdaad!
Yavanna
Geplaatst: 23-04-21 07:14
J0anieke schreef:
Ik ga ook echt niet verkopen nu en het gaat wel weer stijgen, alles is in een val geraakt.. Waarschijnlijk te maken met Bidens aankondiging dat er een belasting komt voor mensen met een vermogen >1miljoen...wie weet.. We hodlen gewoon door...
Gister stond ik nog winst en dacht ik, als ik nu alles verkoop en het zakt door dan kan ik nog beter shoppen. Maar durfde niet. Nu dik verlies. Dus zit er niets anders op als gewoon te holden.
Ik heb net weer wat doge gekocht Want ik zei als die onder de 20 cent komt koop ik weer wat. Twijfel om nog wat anders bij te kopen... nu wel het moment geloof ik
Doe ik ook zeker. Ik geloof niet dat we al de bear market in gaan. Zit er juist aan te denken nog bij te kopen
Melisje_92
Geplaatst: 23-04-21 08:47
Hai! Ik lees al een tijdje stilletjes mee. Ben zo’n 3 weken geleden begonnen op bitvavo en vond het leuk totdat het allemaal instortte
Heb er nog niet zoveel geld inzitten gelukkig, maar vind het wel spannend om er nu nog meer in te stoppen hahah
xSCWx
Geplaatst: 23-04-21 08:59
Heeft iemand toevallig ervaring met toast wallet? Ik weet mijn passphrase niet meer... Ik heb alles genoteerd behalve die code waarschijnlijk onder het mom “dat weet ik dan nog wel” Als ik de back-up wallet herstel, krijg ik dan nieuwe codes? (Ik durf dit niet zo goed want dan moet ik de huidige wallet wissen )
Shiloh
Geplaatst: 23-04-21 11:20
Ja. Dit is wel even een flinkere correctie. Maar niet gek opzich, als je het volume ziet van de laatste paar pieken (hoeveel bitcoin er verhandeld werd), dan was dat niet super overtuigend. Overigens denk ik wel dat dit niet DE crash van deze cycle is hoor. Hersteld zich wel weer.
Ik zit nog op ETH van toen het 350 was. Dus ik blijf lekker rustig afwachten. Denk wel als iemand in wil stappen dat dit een mooi moment is. Nou ja. Niet >nu< nu, maar meer als het weer duidelijk wat support heeft gevonden.
Heb vorige week wel mijn THETA verkocht die ik toen voor 28 cent per stuk 15 euro had ingelegd. Die waren vorige week iets van 12 dollar waard. Mijn 15 euro was ineens iets van 700 dollar
Goed gegokt zo te zien. Overigens niet als geld eruit gehaald maar omgezet in voornamelijk ETH
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 23-04-21 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben ook iemand die hier maar een beetje mee aan het hobby'en is en is begonnen toen Doge een tijdje terug enorm gehyped werd. Ik heb toen €50,- ingelegd en daar nu toch mooi al €450 van gemaakt met verschillende andere crypto's Helaas heb ik Doge verkocht ruim voor z'n tweede hype, dus dat is jammer, maar ach.
VET ben ik op goed geluk ruim op tijd ingestapt en die heeft me toch al een paar keer leuke bedragen opgeleverd. Ik was ook bijna in Safemoon getrapt, maar las gelukkig op tijd de posts hier en wat berichten op twitter met duidelijke uitleg.
Voor nu hou ik alles wat ik heb gewoon vast, zou ook dom zijn om het nu te verkopen. Ik vind het een heel mysterieus wereldje en probeer zo veel mogelijk info te krijgen zodat ik goede keuzes kan maken. Het geld dat het oplevert wil ik gaan gebruiken om de verbouwing van ons huis in Zweden te financieren.
Afgelopen 2 zondagen waren ook behoorlijke dips. Dus ik wacht weekend even af denk ik
Shaggy09
Geplaatst: 23-04-21 13:43
Mensen die Doge doen, via welk platform traden jullie die?
Texnex
Geplaatst: 23-04-21 13:46
Onze regel is dat we alleen investeren wat we niet erg vinden om kwijt te raken. Nu met deze daling zijn we ook rond de 80k gezakt, ik maak me geen zorgen.
Baal vooral dat we nu niet veel geld hebben om extra in te kopen.
Anoniem
Geplaatst: 23-04-21 13:49
80K gezakt? Hoeveel heb je er dan wel niet inzitten?
Yonker
Geplaatst: 23-04-21 13:51
Shaggy09 schreef:
Binance
PeerAppel
Geplaatst: 23-04-21 13:52
Yonker schreef:
Shaggy09 schreef: