Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
papagroom schreef:NUON is goedkoop met stroom,maar met gas duurder.....a;s je toch wilt overstappen is energie direct een aanrader.
lifaya schreef:Ah thanks, dan bel ik gewoon morgen even naar Nuon en hoop ik dat het nog niet verwerkt is. Ik cancel het dan wel gewoon.
Benieuwd wat er concreet uit gaat komen
Tinkerloos schreef:Als de meter doorloopt terwijl de hoofdschakelaar uit staat dan is er dus ergens een lek.
Ben erg benieuwd of ie er achter komt hoe het zit!
lifaya schreef:oke nog een paar cijfers. Ik heb mijn huurcontract getekend op 20/2/2015, dus toen heb ik de sleutel gekregen. De meterstand was toen 73650 naar zeggen van de woningbouw. 6/3/2015, dus 2 weken later, heb ik aan de oxxio deze meterstand door gegeven als beginstand : 74069. Dan zou ik in die 2 weken tijd 416 kWh moeten hebben gebruikt terwijl ik toen nog bijna niks erin had staan. Hooguit de koelkast in de tweede week en ik heb wat water gekookt en radio geluisterd tijdens het klussen
Dit kan toch gewoon niet?
Koelkast kwam pas een paar dagen ná de beginstand geloof ik, daarvoor had ik helemaal niks hier in staan, ja een radio en een waterkoker
Die alleen aanstonden als ik aan het klussen was (verven) wat niet ontzettend veel uren was. turtlelito schreef:Tuurlijk is het onmogelijk, mij gaat het er meer over wat je moet bewijzen en aan wie.
Die 400 kWh is nog niet door Oxxio in rekening gebracht in je hoge eindafrekening.
Kun je bij Oxxio trouwens geen kopietje opvragen van je aanmelddocument? Zodat je zeker weet wat jij toen hebt ingevuld als beginstand?
Maar het was ook een beetje een bizarre situatie, dat die Nuon meneer zo opeens voor mijn deur stond en ervan wist dat ik een hoge rekening had
(geloof ik van mijn buren). Dus ik had even een zwak moment.