Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) zit je altijd safe. Ook geen maandelijks geneuzel. Werkt ook prima voor ondernemers
) dus maandelijks wordt jullie voorlopige aanslag aangepast? Das ook een werk
. Maar als het een balans is tussen betalen en budget dan snap ik dat wel
.
...zo lekker , en je hebt meteen vlees voor
.
. Moet zondag jureren en nog zelf rijden dus das mss een beetje kort dag, maar zaterdag...
leonie87 schreef:Ik heb het allemaal maar kom er nooit. Veel te duur. Alleen sommige aanbiedingen zijn wel echt goed. Dan loop ik wel eens binnen.
Vind €35 per week per persoon dan ook echt een berg geld. Ik kan het van 1/3de... Doe ik nu het niet meer hoeft ook niet meer, maar met €15 max €20 per week red ik me met gemak!
ik koop, snij op formaat en vries in wat over is, 1 euro voor een rode kool waar we met twee man 4 keer van kunnen eten (pond per twee personen per maaltijd) ipv 1 kool waar ik amper mee toe kom .
en dat terwijl het een bakker is met een aantal winkels en 1 centrale bakkerij die de verkooppunten bevoorraad...
.
Sonja_vR schreef:wij eten maar een paar keer per week vlees, dan heb ik liever goed gehakt en ander vlees dan spul waar je een kwart tot een derde van wegbakt in de pan waardoor ik ruime porties moet maken om op een acceptabele hoeveelheid per maaltijd te komen.
...bleh ...dat heb ik gebakken , geproeft en weggegooid .