Wat voor opties heb ik om zo'n afdak te laten begroeien door een wintergroene klimmer?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Onder het label Helleborus Gold Collection® vallen verschillende Helleborus Niger soorten en hybride soorten, deze worden allemaal vegetatief vermeerderd. De Gold Collection® is speciaal omdat de meeste Helleborus uit zaad worden vermeerderd en dus geen generieke, identieke planten opleveren. De Gold Collection® garandeert dankzij de vegetatieve vermeerdering sterke, uniforme planten en minstens zo belangrijk, de rassen zijn virus vrij!
Elke variëteit moet aan zeer strenge eisen voldoen en ondergaat een proces van meerdere jaren voordat het aan de Gold Collectie kan worden toegevoegd. Slechts 1 op de circa 100.000 zaailingen voldoet aan de strenge eisen en vindt zijn weg tot de Gold Collection®! De variëteiten uit de Gold Collection® hebben bewezen de beste van hun soort te zijn.
Jolandaa_ schreef:misschien aanbiedingen afwachten of per seizoen afwachten wat je wilt en wat 't aanbod is.
Ik ben vorig jaar iedere maand gaan kijken wat ik op dat moment in bloei wilde hebben. nu was 't voor mij niet moeilijk omdat ik er ook werkte. maar wil je iets wat in juli bloeit, ga dan in juli kijken..
Laurabram schreef:Ik heb allemaal groepjes van 3 staan ongeveer per meter iets anders zodat het afwisselt qua bladkleur en bloeitijd