[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:01

IKbenEllen schreef:
ANWB was echt super veel voordeliger dan verzekering via de telefoonzaak, plus ook verzekerd tegen diefstal. Was nog geen 2 tientjes voor een jaar kwijt.

Dat is ook een hele goede oplossing dan, lekker goedkoop!
geen addertjes onder het gras? :)

kaatje89

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:05

Waarvoor ben je dan allemaal precies verzekerd? Heb sinds eergister ook de iPhone 5, m'n eerste iPhone ooit en ben er helemaal verliefd op!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:05

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:06

Ik wilde hem toen verzekeren daar maar ik vond dat er niet veel verzekerd was, of ik heb het toen verkeerd gelezen dat kan ook.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:06

Ik vind ANWB zeer ongunstig.....
Is alleen buitenshuis sowieso en

Citaat:
Dekking iPhone verzekering
Met de iPhone verzekering heeft u dekking voor verlies, diefstal of beschadiging als gevolg van brand, neerslag of storm. Ook schade door enig ander plotseling van buitenkomend onheil.
Als uw iPhone gestolen of beschadigd is, hebben we hier bewijs van nodig. Zoals een afschrift van een procesverbaal of bewijs van aangifte, nota’s of andere bewijsmiddelen met betrekking tot de omvang van de schade of de schadeoorzaak.

Gewone beschadiging (lees: laten vallen) valt er dus niet onder.

En eigen risico bij elke schade is 40,-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:10

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:12

capopjekop schreef:
Dat vond ik dus ook Manzano, al had ik in het vorige topic daar nog een kleine discussie over met iemand die gebeld had:
capopjekop @ [HTT] [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Nou ja, het staat in de schriftelijke voorwaarden van de verzekering..... dan kan de ANWB zo veel zeggen aan de telefoon, maar daar heb je niks aan als het er op aan komt.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:15

Ik heb m'n tel wel verzekerd trouwens (niet bij ANWB :+ ), en ik moet ze bellen omdat er al maanden wat stuk is, maar ik wil hem niet afstaan := :') Dus ik ben hopeloos...... maandelijks betalen en niet gebruiken _O-

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 17:58

manzano schreef:
capopjekop schreef:
Dat vond ik dus ook Manzano, al had ik in het vorige topic daar nog een kleine discussie over met iemand die gebeld had:
capopjekop @ [HTT] [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Nou ja, het staat in de schriftelijke voorwaarden van de verzekering..... dan kan de ANWB zo veel zeggen aan de telefoon, maar daar heb je niks aan als het er op aan komt.

Niet helemaal waar, ik heb mijn ipad een tijdje geleden op de grond laten kletteren, glas + LCD kapot, ca 270 kost het om het te laten maken . Heb de 270 - 40 euro (eigen risico) gewoon netjes teruggekregen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 18:12

Dan voldoen ze niet aan hun eigen voorwaarden ;)
Wel fijn natuurlijk, maar ze mogen het weigeren.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 20:57

Ik heb echt een heel dom vraagje :o ik heb m'n iPhone al een tijdje maar nu wilde ik de hardloopmuziek erop zetten. Nu is dit wel via itunes gelukt uiteindelijk maar waar kan ik dat in vredesnaam terug vinden op mijn telefoon?

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 21:04

estell__ schreef:
Ik heb echt een heel dom vraagje :o ik heb m'n iPhone al een tijdje maar nu wilde ik de hardloopmuziek erop zetten. Nu is dit wel via itunes gelukt uiteindelijk maar waar kan ik dat in vredesnaam terug vinden op mijn telefoon?

Bij muziek gewoon? Hoofdscherm en dan in het rijtje van telefoon mail safari en muziek.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 23:43

Als je een inboedel verzekering hebt kun je daarbij een kostbaarheden verzekering afsluiten. Ik heb dit destijds gedaan voor onder andere m'n camera spullen. J hebt wereldwijde dekking voor diefstal verlies en schade. Toevallig vandaag gebeld en een iPhone valt gewoon binnen de dekking. Ipv allemaal losse en dure verzekeringen heb je gewoon 1 pakket voor mocht je het een keer voor iets nodig hebben.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 08:12

Ja maar bedenk wel dat de voorwaarden strikt zijn. Als ik mijn telefoon laat vallen in huis of in de wc laat verzuipen valt dat niet onder inboedel.

Ik heb zeer kostbare camera en lenzen en heb het toen helemaal uitgeplozen en vond het totaal niet interessant gelet op de voorwaarden.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:00

Het is ook niet een inboedel verzekering he maar een losse.verzekering voor de dingen die niet onder je inboedel vallen.
Ik heb mn dure camera app wel via die verzekering en ze vergoeden wel hoor als je de boel laat vallen.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:46

manzano schreef:
Dan voldoen ze niet aan hun eigen voorwaarden ;)
Wel fijn natuurlijk, maar ze mogen het weigeren.

True, de voorwaarden zijn erg wazig. Maar valschade wordt dus idd vergoed (mits buitenshuis geloof ik). Ik had het donderdagavond op de bus gedaan, zaterdag bij hun dus binnen, dinsdag mailtje dat ze gingen betalen en woensdag stond het op mn rekening. Super dus, zeker een aanrader *\o/*

Kan hem dus gewoon laten maken waar ik wil, ik heb het bij een 1 uur service gedaan. Veel fijner dan je telefoon op moeten sturen en hem weken kwijt zijn

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:50

Nogmaals, ze schrijven zelf dat het er niet onder valt. Maar we gaan offtopic.......

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 14:56

Zouden jullie misschien voor mij deze enquête in willen vullen? Het is voor een project van school over smartphones en bescherming ervan :)

[STW] [ENQ] Smartphone-gebruikers

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 16:31

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 21:49

Help! Mijn iPhone is opeens uitgevallen en doet het niet meer. Was nog driekwart vol ofzo, dus niet een lege accu. Als ik 'm aan de netstroom heb vraagt ie op een gegeven moment (na heeeeel lang en tig keer trillen en appeltje logo aan en uit) om voor nieuwe installatie met itunes te koppelen. Als ik dan de kabel er uit haal om aan mijn pc te doen valt ie weer uit. Aan mijn pc laat ie af en aan het appeltjes logo zien en verder niks. Nul. Heb geprobeerd om home en lock knop ingedrukt te houden, maar niks. Help! Iemand tips? Of het al eens meegemaakt?

Caroline90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 23:02

Polivy al geprobeerd te resetten?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 23:05

Nou, harde reset geprobeerd, maar mijn iPhone wil niet meer herstellen.
Nu maar weer ProAssist gebeld en dat ***bedrijf kan mij pas volgende week donderdag een iPhone leentoestel brengen. :( En dan mag ik hopen dat het een 4 is denk ik.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 14:07

Ik heb een Iphone 3GS met IOS 6
Sinds een paar dagen vraagt hij te pas en te onpas om mijn apple ID. Ik kan het weg klikken (annuleren), dan gebeurt er niks, ik kan het ww ingeven, dan gebeurt er ook niks :?

Hoe kom ik hieraan en hoe kom ik eraf?

Hij lijkt het compleet willekeurig te doen als ik wat zit te surfen of in een ap zit. Als ie gewoon niks ligt te doen zeg maar doet ie het niet

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 14:51

Ik zit even in dubio
ik ben echt klaar met mn samsung galaxy SII.

nu twijfel ik of ik een iphone 4 of toch een 4S zal kopen.
Is de 4S veel beter in alles of is ie alleen wat sneller.

de 4 8gb (is voldoende denk ik muziek luister ik via spotify en foto's zet ik gewoon direct over naar mn ipad.) is op dit moment bij de applestore 389 euro dat scheelt toch 180 euro met de 4S 16gb.

ik zou graag jullie mening horen

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 14:55

borrie01 schreef:
Ik zit even in dubio
ik ben echt klaar met mn samsung galaxy SII.

nu twijfel ik of ik een iphone 4 of toch een 4S zal kopen.
Is de 4S veel beter in alles of is ie alleen wat sneller.

de 4 8gb (is voldoende denk ik muziek luister ik via spotify en foto's zet ik gewoon direct over naar mn ipad.) is op dit moment bij de applestore 389 euro dat scheelt toch 180 euro met de 4S 16gb.

ik zou graag jullie mening horen

Mij werd verteld dat de 4s alleen een betere processor, betere camera en de spraakopties extra heeft.

Voor mij keuze genoeg om gewoon voor een Iphone 4 , 8 GB te gaan.
Met mijn geheugen zit ik weleens in de knop, omdat ik vaak zon 1500 foto's erop heb staan..

Maar dat probleem heb jij niet zie ik. :)

Mijn beste vriend heeft een 4S, ik een 4, en eigenlijk merken we helemaal geen verschil.
Ja dat alles voor hem duurder is als hij iets wilt laten maken :+

Kan jij mij vertellen wat dat spotifty precies is? is dat een app waarmee je via je internet muziek kunt luisteren?

Want als je via de radio luistert kost je dat ontzettend veel MB en daar zou ik bang voor zijn met zoiets.