Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blinnii schreef:Leuk om te lezen dat de lessen bij iedereen lekker vlotten!
Ik had maandagochtend om 6.45 les, pfoe wat een drukte op de weg! Stuk snelweg meegepakt (oprit op en meteen weer af), behoorlijk zeg die rijwind van 120 km/u ten opzichte van 100 km/u. Kijktechnieken liepen lekker. Verder de les goed geoefend met plaats op de weg, die moet wel beter. Dus meteen dinsdag met vriendlief op de motor gestapt en eens heel goed gekeken waar hij precies rijdt, hij probeerde het tussentijds ook te bespreken, dus daar heb ik heel veel aan gehad.
Ben benieuwd wat er dan precies met de examens gaat veranderen.. Mocht je inderdaad echt bijna 2 keer AVB krijgen, zou je je bijna afvragen waarom er nog twee examens zijn. Dus hoop dat het meevalt zoals Polly zegt!
Afschuwelijke helm Nina_14, vind hem eng! Doet mij ook denken aan zo'n Hannibal Lector masker, brrr!
Polly schreef:Heb je helemaal geen mini rotonde gereden, iets harder geremd voor een bocht, geremd voor een verkeerslicht wat al op rood stond etc?
Ik kom dagelijks in mijn rijden oefeningen tegen uit de avb
Leo schreef:Nadeel van mijn vrij grote vizier is dat mijn instructeur iedere gezichtsuitdrukking ziet tijdens het rijden en daar behoorlijk wat opmerkingen over geeft