Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HinkeLover_ schreef:Ik ben gisteren weer even geweest! Was op zoek naar de tondeuse. Heb ernaar gevraagd, maar er werd me verteld dat er 45 containers binnen waren gekomen, maar die waren nog niet uitgepakt.. Helaas, dus geen tondeuse voor mij
Izie schreef:Ik heb wel die tondeuse met t lampje, al n tijdje. Maar ben dr niet echt kapot van.
Femke schreef:Izie schreef:Ik heb wel die tondeuse met t lampje, al n tijdje. Maar ben dr niet echt kapot van.
Ik heb die tondeuse met 't lampje ook.
Waardeloos ding. Loopt steeds vast, ondanks dat ik 'm netjes schoonmaak en voldoende olie gebruik.
Femke schreef:HinkeLover_ schreef:Ik ben gisteren weer even geweest! Was op zoek naar de tondeuse. Heb ernaar gevraagd, maar er werd me verteld dat er 45 containers binnen waren gekomen, maar die waren nog niet uitgepakt.. Helaas, dus geen tondeuse voor mijIzie schreef:Ik heb wel die tondeuse met t lampje, al n tijdje. Maar ben dr niet echt kapot van.
Ik heb die tondeuse met 't lampje ook.
Waardeloos ding. Loopt steeds vast, ondanks dat ik 'm netjes schoonmaak en voldoende olie gebruik.
Die nieuwe heb ik vandaag in Hoofddorp zien staan. Ze hadden ze ruim op voorraad. Maar 'k heb er geen meegenomen omdat ik teleurgesteld was in die vorige.
Wel 4 nieuwe Boxershorts voor vriendlief meegenomen
Izie schreef:Ik vind deze zo leuk :
[ Afbeelding ]
staan bij de nieuwste artikelen.. Morgen maar eens kijken of het wat is in t echt.