toch even upgeload
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Michelle_ schreef:Rinkse, wat gaaaf gedaan! Ik ga die site nu eens bestuderen. Vind het wel leuk om af en toe eens het een en ander op te knappen. Wat speciale verftechnieken maakt het vast nog leuker. Ben benieuwd hoe je kastje wordt!
Dit is overigens mijn woonkamerVoor het raam heb ik brede luxaflex van 5 cm, erg leuk maar geen foto van.
Dit aan lange witte muur:
Misschien nog een leuke zelf-maak-tip voor iemand, ik heb dit in mijn slaapkamer hangen (komen ooit nog wel foto's in):
_Michelle_ schreef:Rinkse, wat gaaaf gedaan! Ik ga die site nu eens bestuderen. Vind het wel leuk om af en toe eens het een en ander op te knappen. Wat speciale verftechnieken maakt het vast nog leuker. Ben benieuwd hoe je kastje wordt!
Dit is overigens mijn woonkamerVoor het raam heb ik brede luxaflex van 5 cm, erg leuk maar geen foto van.
Dit aan lange witte muur:
Misschien nog een leuke zelf-maak-tip voor iemand, ik heb dit in mijn slaapkamer hangen (komen ooit nog wel foto's in):
Citaat:Oeh leuke bank!! Zo'n soort bank willen wij dus ook, alleen dan t linkerdeel iets langer en zo min mogelijk losse kussens
Mae schreef:Overigens zie ik hier nog wel eens opknappers voorbij komen: ik heb hier een schattige secretaire staan die helaas niet mee kan naar het nieuwe huis. Ik ben ooit begonnen met schuren, maar nooit verder gekomen dan 1 ladeHet is echt een leuk bureautje met heel veel ruimte in de lades en waarschijnlijk helemaal geweldig als 'ie gewhitewashed wordt
Helaas geen grotere foto's en ook niet van de binnenkant als de klep open is, maar een idee:
Mocht iemand interesse hebben mag 'ie voor een heel zacht prijsje weg, zou het wel leuk vinden zelfs als iemand hem mooi zou pimpen