Interieur tips gevraagd, hoe ziet jouw woonkamer eruit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:49

Gadver kan namelijk geen voorbeeldfoto s vinden!

Afbeelding
Afbeelding

toch even upgeload
Laatst bijgewerkt door brendalevita op 26-08-10 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

asjemenou

Re: Interieur tips gevraagd, hoe ziet jouw woonkamer eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:55

Ik kan ze wel zien hoor!
Leuk behangetje. :)

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 17:00

Tnx en helemaal niet duur 27 euro per rol,vond ik het toch wel beter betaalbaar.

Hebben overal balken ,en bedsteden wel 5!zijn nu kledingkasten en in de woonkamer naast de schouw allemaal oude witjes(tegeltjes)en dat zit ook in de gang.
Heb nu 2 rookstoelen gepimpt zal er eens foto s van maken ,en ben opzoek naar een mooi rond theekastje

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 17:03

Oeh die bovenste is leuk!!
Heb je ook een foto van je hele woonkamer :) ?

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 17:12

Nee maar ik ga morgen even maken!!tis turqouse met grijs zwart wit,heb een mooie strakke rvs nep kachel gekocht die kan voor de schouw,die hebben we helemaal zwart gemaakt.
De vloer is oud grenen net alsof hij al jaren is belopen met wit tinten erin.
Vindt het erg leuk ideen op te doen hier,wij combineren veel ouderwets(boerderij en zijn mooie elementen)met strak.

Afbeelding
Klein gedeelte woonkeuken ook fout paars wit zwart behang en boven heb ik een logeerkamer in oud hollands tegeltjes behang en roodwitte blokjes gordijnen en enz enz sorry voor de wazige foto
zal nieuwe maken en in een link plaatsen

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 17:23

_Michelle_ schreef:
Rinkse, wat gaaaf gedaan :D! Ik ga die site nu eens bestuderen. Vind het wel leuk om af en toe eens het een en ander op te knappen. Wat speciale verftechnieken maakt het vast nog leuker. Ben benieuwd hoe je kastje wordt!

Dit is overigens mijn woonkamer :) Voor het raam heb ik brede luxaflex van 5 cm, erg leuk maar geen foto van.
Afbeelding
Afbeelding
Dit aan lange witte muur:
Afbeelding

Misschien nog een leuke zelf-maak-tip voor iemand, ik heb dit in mijn slaapkamer hangen (komen ooit nog wel foto's in :P ):
Afbeelding

michelle,
ik ben echt verkocht....
heb je nog meer foto's van je droomhuis? (ik ga iedere keer terug naar pagina 39)
dat kastje.. waar heb je die vandaan getoverd?? (zit daar je tv in??)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 17:56

Ik heb 20 jaar in Rotterdam gewoond en toch naar Leeuwarden verhuisd :P Niet alleen vanwege mn studie maar k was Rotterdam echt zo meer dan zat..Zo vreselijk asociale mensen soms en hier wordt er in de buurt tenminste nog gedag tegen elkaar gezegd (zonder dat k die mensen ken!). Leeuwarden is precies genoeg stads voor mij en als k nu weer bij mn ouders in Rotterdam ben vind k t ook heerlijk om even te gaan winkelen, maar ben blij als k weer thuis ben :P

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 18:20

@ Zidore: zoek op MP eens op 'meidenkastje', dan kun je zulk soort kastjes goed vinden. En dan zelf in de kleur verven :) .

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 18:42

Bedankt voor de complimentjes over mn huisje, altijd leuk om te horen :D
Zidore: In dat kastje zit idd mijn tv. Ik heb hem van marktplaats. Die mensen hebben hem bij een meubelmaker laten maken (dus goede kwaliteit hout enzo) en ik heb er maar 45 euro voor betaald :D Meer foto's heb ik op dit moment niet. Kan ik wel maken maar ik heb maar een klein huisje dus heel veel meer staat er dan niet op de foto ;) Als je iets zoekt in die stijl of als ik je ergens mee kan helpen ofzo dan pb je maar hoor O:) Vind het leuk om tips te geven.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 18:56

__Orlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 20:19

_Michelle_ schreef:
Rinkse, wat gaaaf gedaan :D! Ik ga die site nu eens bestuderen. Vind het wel leuk om af en toe eens het een en ander op te knappen. Wat speciale verftechnieken maakt het vast nog leuker. Ben benieuwd hoe je kastje wordt!

Dit is overigens mijn woonkamer :) Voor het raam heb ik brede luxaflex van 5 cm, erg leuk maar geen foto van.
Afbeelding
Afbeelding
Dit aan lange witte muur:
Afbeelding

Misschien nog een leuke zelf-maak-tip voor iemand, ik heb dit in mijn slaapkamer hangen (komen ooit nog wel foto's in :P ):
Afbeelding

wauuuuwwwwwww.... wat mooi echt mijn stijl *D

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 20:22

lieve inrichting! :)

ik op foto zoektocht voor boven onze bank....

zal zo even linkjes plaatsen, kan wel kritische hulp gebruiken ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 20:28

Marley, Ik vind 4 en 8 mooie foto's! De eerste 3 vind ik een hoog ikea-gehalte hebben :o

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 20:32

met dat ikea ben ik het eens :j
daar was ik vooral bij foto 1 erg bang voor.... maar vind em wel mooi... stomme ikea met z'n foto's :=

8 vind ik erg leuk (daarom staat ie er tussen hihi) maar past qua kleur het minst van alle foto's.....

5, 7 en 9 zijn hier beetje favoriet....

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 20:58

@zidore wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww prachtig!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 21:26

Ik vind ze allemaal wel leuk, maar ze zouden hier in huis nooooit passen :) T liefst willen we een mooie foto van Terschelling met de brandaris + stukje strand/duin er op (maar dan zonder de huizen e.d. die er om heen staan), maar die zijn moeilijk te vinden dus denk dat we maar 2 foto's in elkaar moeten gaan fotoshoppen..

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 21:38

Ik vind 7 ook érg mooi Marley, heel rustgevend :j

Wij hebben een appartement gekocht en gaan vooral met natuurtinten werken in de woonkamer. Meubels zijn grijsgroenig, beetje geschaafd hout. Bank is model zoals op de foto maar dan in donkerbruin tweed. Alles wordt gespachtelputzt en daarbij 3 wanden wit en 1 wand in een mooie bruintint.
Afbeelding

Qua accessoires gaan we werken met groentinten, maar geen lime-groen, maar mosgroen, zachtgroen en olijfgroen. En laten een groot canvas voor boven de bank, tegen de bruine muur, maken met deze plaat

Denken dat dat groen geweldig fris, maar niet té, zal staan :+:

Ik vind de stijl van Michelle ook helemaal geweldig, het zou zó uit een interieurboek kunnen komen :+:

Overigens zie ik hier nog wel eens opknappers voorbij komen: ik heb hier een schattige secretaire staan die helaas niet mee kan naar het nieuwe huis. Ik ben ooit begonnen met schuren, maar nooit verder gekomen dan 1 lade := Het is echt een leuk bureautje met heel veel ruimte in de lades en waarschijnlijk helemaal geweldig als 'ie gewhitewashed wordt :+: Helaas geen grotere foto's en ook niet van de binnenkant als de klep open is, maar een idee: Afbeelding Mocht iemand interesse hebben mag 'ie voor een heel zacht prijsje weg, zou het wel leuk vinden zelfs als iemand hem mooi zou pimpen :))

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 21:40

Oeh leuke bank!! Zo'n soort bank willen wij dus ook, alleen dan t linkerdeel iets langer en zo min mogelijk losse kussens :P

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 21:42

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 21:46

Dat wit met grijs en een vrolijk kleurtje er bij is helemaal mijn ding!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 21:51

Wat leuk gedaan zeg, die blauwe lijstjes met die sleutels tegen die grijze muur :)) Vind sowieso die grijstint erg mooi, kun je eindeloos mee combineren :j

Citaat:
Oeh leuke bank!! Zo'n soort bank willen wij dus ook, alleen dan t linkerdeel iets langer en zo min mogelijk losse kussens

De bank is werkelijk <3 :+: <3 hihi! Hij zit/ligt/hangt zoooo heerlijk, dat is écht waar we nu al naar uitkijken, onze eerste avondjes samen romantisch op de bank :)) Ik zou 'm ook wel groter willen, maar dat zou niet passen en op zich is hij groter dan hij toont, mijn vriend (1,80) kan helemaal languit liggen van links naar rechts en komt mij dan nog niet tegen in de hoek en ik (1,68) kan languit vanuit de hoek naar voren en heb dan nog zo'n halve meter over bij het 'voeteneind'.

We hadden eerst een heel andere gezien, inderdaad met minder kussens, maar die zat ineens stukken minder lekker nadat we deze getest hadden :D Dus dit was 'm, onze grote liefde :D

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 21:55

Mae schreef:
Wat leuk gedaan zeg, die blauwe lijstjes met die sleutels tegen die grijze muur :)) Vind sowieso die grijstint erg mooi, kun je eindeloos mee combineren :j

Thanx :D mijn eigen creatie en gaat ook weer mee naar het volgende huis :j
Dat ding heb ik ontworpen en gemaakt voor de rest van mijn leven :P

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 21:58

Mae schreef:
Overigens zie ik hier nog wel eens opknappers voorbij komen: ik heb hier een schattige secretaire staan die helaas niet mee kan naar het nieuwe huis. Ik ben ooit begonnen met schuren, maar nooit verder gekomen dan 1 lade := Het is echt een leuk bureautje met heel veel ruimte in de lades en waarschijnlijk helemaal geweldig als 'ie gewhitewashed wordt :+: Helaas geen grotere foto's en ook niet van de binnenkant als de klep open is, maar een idee: Afbeelding Mocht iemand interesse hebben mag 'ie voor een heel zacht prijsje weg, zou het wel leuk vinden zelfs als iemand hem mooi zou pimpen :))

En waar woon je? :D
Het lijkt me hartstikke leuk om zo'n ding op te knappen!

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 21:59