Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marilla schreef:Ik heb een mail terug gehad;
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt naar de gratis SMS BloX in de maand december.
Indien u een sms'je van Vodafone heeft ontvangen dat u een SMS BloX gratis krijgt dan gaat dit automatisch. Op 1 december 2009 word de BloX actief op uw nummer. U hoeft hier niets voor te doen.
Op het moment dat u zelf een BloX gaat activeren is deze niet gratis.
Heeft u nog een BloX actief in december? Dan word de gratis BloX toch geactiveerd op 1 december. U krijgt dan als het ware gratis 1000 sms'jes die 30 dagen geldig zijn.
Weissjee schreef:Marilla schreef:Ik heb een mail terug gehad;
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt naar de gratis SMS BloX in de maand december.
Indien u een sms'je van Vodafone heeft ontvangen dat u een SMS BloX gratis krijgt dan gaat dit automatisch. Op 1 december 2009 word de BloX actief op uw nummer. U hoeft hier niets voor te doen.
Op het moment dat u zelf een BloX gaat activeren is deze niet gratis.
Heeft u nog een BloX actief in december? Dan word de gratis BloX toch geactiveerd op 1 december. U krijgt dan als het ware gratis 1000 sms'jes die 30 dagen geldig zijn.
fijn dat, dat eindelijk duidelijk is!
Nu kan ik morgen weer sms'en want zaterdag verliep mijn blox, maar ik ging mooi niet mijn blox opnieuw doen.
Citaat:Heb je een abonnement icm Zorgeloos SMS BloX, dan verdubbelen we je Zorgeloos SMS BloX in de maand december.
Heb je Prepaid Zorgeloos SMS BloX, aangesloten tussen 20 Oktober en 20 november 2009, dan bieden we je in december een gratis Zorgeloos SMS BloX aan.
Als je hiervoor in aanmerking komt, ontvang je een persoonlijke sms-bericht.
Citaat:AMSTERDAM - Vodafone kampt opnieuw met een storing op zijn mobiele datanetwerk. Zowel op mobiele telefoons als via laptops kan een deel van de Vodafoneklanten niet internetten. © ANP
Dat meldt het telecombedrijf woensdagochtend. Vodafone zegt "met man en macht" bezig te zijn om het probleem op te lossen. Het bedrijf verwacht dat dat voor het middaguur lukt. Volgens een woordvoerder is de storing, die vanochtend vroeg werd ontdekt, vannacht ontstaan bij onderhoudswerkzaamheden.
Vodafone is de laatste tijd vaker getroffen door dergelijke problemen. Half november konden klanten van het bedrijf ruim een dag niet bellen of sms'en toen in een van de vier belangrijkste verkeersknooppunten in het netwerk een storing optrad. Volgens Vodafone houdt de storing van woensdag geen verband met die eerdere problemen.
Tramverkeer
Die storing in november had verstrekkende gevolgen. Zo moest het tramverkeer tussen Utrecht en Nieuwegein worden stilgelegd, omdat de communicatie met de verkeersleiding via het netwerk van Vodafone verliep. Ook in september en in oktober was het datanetwerk van Vodafone enige tijd uit de lucht.